PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 7, 2011

PENIPUAN PAKATAN PR TERBONGKAR LAGI...!!!


Jika dahulu pakatan PR selalu mengatakan kapal selam negara tak boleh menyelam, sekarang terbukti mereka memang pakatan pembohong yang paling tak sononoh mereka pembohongan demi menguatkan sokongan rakyat kepada partinya.

Ini jelas membuktikan ahli pakatan PR dibohongi hidup-hidup oleh pemimpin pembohong mereka yang diketuai oleh Anwar ketua penipu Malaysia.

Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin berpuas hati dengan prestasi dan keupayaan angkatan kapal selam Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) mengendalikan KD Tunku Abdul Rahman, kata Panglima TLDM, Tan Sri Abdul Aziz Jaafar semalam.

Seri Paduka yang menaiki KD Tunku Abdul Rahman semasa kapal itu menyelam pada kedalaman maksimum operasi di Laut China Selatan memuji keupayaan kapal selam berkenaan untuk berada pada tahap kesiagaan yang tinggi.

"Dengan penyelaman yang disertai oleh Tuanku, ini jelas menyangkal tohmahan dan juga kenyataan negatif yang menyatakan kapal selam negara tidak boleh belayar dan tidak boleh menyelam.

"Dalam konteks kapal selam ini, sekali lagi saya mengatakan bahawa kedua-dua kapal selam milik negara iaitu KD Tunku Abdul Rahman dan KD Tun Abdul Razak adalah dalam keadaan yang baik dan beroperasi pada tahap optimum," katanya selepas keberangkatan balik Seri Paduka Baginda di sini.

3 comments:

Medan Tempur Kedah said...

mohon tuan linkkan blog sy ke blog tuan http://medantempurkedah.blogspot.com/
sy dah linkkan blog tuan ke blog sy

sea lampiri said...

Harap Kementah dapat peruntukan beli dua lagi kapal selam jadi empat semua, satu operasi di pantai barat Semenanjung, satu di pantai timur, satu di perairan utara Sabah dan satu lagi di perairan Sarawak.

Anonymous said...

sokong ditambahkan lagi bilangan kapalselam negara....

kapalselam adalah pembunuh senyap bagi kapal permukaan..
ia amat digeruni dan ditakuti oleh kesemua kapal perang...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...