PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, December 20, 2011

BARU PADAN MUKA JAMBU ANWAR NI...!!!


Barulah padan muka si pelajar biadap ni, bertindak biadap menurunkan bendera Gambar PM dan digantikan pula dengan bendera politik pembangkang. Berapalah agaknya jambu Anwar ni diupah berbuat demikian, nampak sangat seperti dibayar untuk berpolitik.


Masa kan tidak, sepatutnya mamat bebal seekor ni belajar sebagai seorang mahasiswa untuk berjaya dimasa depannya. Ini tidak, kerana kebiadapannya hanya mencemarkan nama baik Universiti Pendidikan Sultan Idris(UPSI)di Tanjong Malim saja.


Memorandum yang menyatakan desakan penyingkiran pelajar biadap tersebut telah diterima oleh Naib Cancelor UPSI, Prof Dato' Dr. Zakaria Kasa. Tempoh yang diberikan adalah 2 minggu untuk UPSI menyingkirkan pelajar kurang ajar ni.


Dr. Zakaria ketika berucap berkata, pihak universiti telah berusaha mencari Adam sejak semalam, termasuk menghubungi rumah keluarganya, tetapi beliau gagal dihubungi. Tindakan akan segera diambil terhadap Adam kerana telah mencemarkan nama baik UPSI.

Kenapa kegiatan memalukan ini tidak dilakukan semasa Perhimpunan Agong UMNO tempohari..??

Apasal jambu Anwar dan rakan sebingainya tak pergi turunkan bendera gambar PM...??

Kalau anak jantan, masa tu le pegi kat PWTC.. nak tengok nasib korang jadi apa...!!!


Lagi gambar
KLIK DISINI

10 comments:

Anonymous said...

Tunggu Abang Lan sedang cari Adam terlalu amat kurang ajar sangat dan tak mahu mohon maaf. Jangan salahkan ibu mengandung?

Anonymous said...

Takyah tampar budak kurang ajar nii.. Kalu kene penampar Abang Lan.., agak2nya, 7 hari bisu budak ni..

Padan ngan lepas cicak kat dalam seluar dalam dia jer.., gerenti terkencing..!!

Mat Belalai said...

..wwwooooouuu..tangan Adam dan tangan Hj Anuar sama-sama peluk pinggang..selepas di buang dari UPSI nanti bolehlah bekerja di pejabat Tuan Hj Anuar....

Anonymous said...

waduh...sukenya anwar gelak pai penuh gigi...tgk budak ni lentuk mcm "gay" aaahhh lembut laah aja kan kata gay marah pulak. Dia dah lari tu kau kau ke luar negara kot g thailand atau indonesia, tak caya check dgn pegawai immegresen. Pak Anwar gay dah sponsor beb.

Anonymous said...

Si kedegak nie ambil jurusan apa???
Silap haribulan ambil kursus yang tidak ada market value ...salahkan kerajaan bila tak dapat kerja.
Betul punya hampeh....

Anonymous said...

hehe. mamat lembut ni mcm epul la dulu. nnt dh kena balun jubo tv baru nk sedo. eh, ke dh kene dh

Anonymous said...

TAHNIAH KUMPULAN MAHASISWA YANG RASIONAL DAN BERANI BERSUARA MENENTANG PENCACAI DSAI YANG BIADAP. INI YANG KITA MAHU TERDAPAT DI IPTA. GOLONGAN YANG PANDAI TIDAK BOLEH MEMBISU SERIBU BAHASA. YANG BIJAK DAN RASIONAL PERLU BERSUARA MEMPERTAHAN HAK DAN KEBAJIKAN RAMAI. JANGAN TUNDUK KEPADA GOLONGAN KECIL YANG LANTANG DAN CABUL. MELAWAN DSAI DALAM KONTEKS KINI IALAH SATU IBADAH YANG MULIA. TAHNIAH.

Anonymous said...

PELAJAR PALING CELAKA DALAM SEJARAH

mamat said...

pelajar ipta apa mcm tu..g univrsiti tuk blajar,bkn brpolitik..pas2 g sokong owg yg mcm 2 plak..bek xpayah msok u klau mcm 2..otak sempit..mak ayah bg wit tok blaja kt u,bknnya brpolitik ikot pmimpin yg tak betol..da akhir zaman klau da pemimpin yg jahil..penyokong dia pn kurang crdik..xfkir dl smblum mmbuat kputusan..inilah pngikot Al-Dajjal Massih..

Anonymous said...

TENGOK MUKA PUN DAH SAH MUKA HISAP BUTOH JANTAN....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...