PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, October 14, 2011

BANYAK LAGI ARTIS SERTAI UMNO...!!!



Ada lagi artis berhajat nak masuk UMNO berbanding menjadi puak pembangkang yang berperangai hanya seperti puak pelampau.SELANJUTNYA KLIK DISINI

Adakah benar hanya PAS memperjuangkan Islam, tanpa PAS kita jadi jahil dan akan sentiasa menjadi seorang yang jahat.??

Adakah tanpa PAS kita tidak boleh menunaikan sembahyang 5 waktu sehari..?? Adakah dengan PAS sahaja kita boleh beramal ibadat..??

Pokok pangkalnya adalah hati, bukannya setakat mendengar ceramah PAS di pos yang tertentu, tetapi adalah lebih baik mendengar ceramah di Masjid, langsung tak melibatkan politik dalam Agama Islam.

Kalau bermain politik, tepuk dada tanya selera..!!

5 comments:

Anonymous said...

YG KJ PUN DAH NAMPAK MACAM ARTIS...

PI LA DOK JAUH2 SKIT...

PEJUANG HAMAS...

headbomb said...

harap pas pas jilat teloq dap.. itu je

Anonymous said...

harapan kita artis artis yg masuk umno yg bekas kawan2 bob lokman tu tolonglah kembalikan bob lokman tu kejalan yg benar agar dia pandai mengucap dgn cara yg betul.kalau setakad nak tunjuk rupa islam aje tak payahlah kerana dalam hati kecil kamu sekarang dah pun ada perasaan kesal kerana terlalu emosional buat keputusan.aku tahu tentang bob ni, banyak kali sangat dia buat keputusan salah.sekarang sedara mara dia pun dah mula sisihkannya,.nasibkaulah lokman.kau ingat Allah nak nilai kau sorang saja ke.

Anonymous said...

Artis-artis yang masuk PAS tu kebanyakkan yang dah tak laku dan kepala otak dah tak centre. Macam Bob Lokman tu sekali buat ceramah dapat duit. Tu yang dia ghairah sangat sampai tenyeh dahi kat lantai nak tunjuk kuat sembahyang. Dulu jual prepaid tak jalan. Jadi juri program-program realiti tv pun komen yang bukan-bukan jadi kontravesi. Ada lagi sorang bekas perserta program raja lawak tu terang-terang kaki kencing pun masuk PAS.

Anonymous said...

KJ dah tak ada pengaruh sekarang cari artis pulak.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...