PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, October 11, 2011

ANWAR DI PATPONG BANGKOK...!!!



Mat Belalai ni buat apa kat pekan Bangkok ni..??? Buat projek lagi ke..dah tu buat apa kat Syurga Dunia ni. Semua orang tahu la Bangkok ni tempat apa, tak payah la nak disorokkan lagi Anwar...!!

Tembelang dah pecah sedikit demi sedikit, Anwar bersuara membantah saja, karang keluar babak seterusnya lak nanti. Tu sebab blog pembangkang dah diam membisu, kalau tidak banyak sangat bunyi nak pusing sana sini.

Anwar pun dah diam membisu, tak reti nak jawap apa dah. Kalau Anwar mula berceramah, dah nampak macam badut seks buat persembahan lawak saja sekarang ni. Idola pelakon seks pembangkang...!!!

1 comment:

Adi Kencana said...

Anwar ni dah tua bangka pun x insaf2 lagi...

NURUL IZZAH: ANTARA BAZARIA PANTAI & BAZAR TOK GURU. Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...