PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, October 14, 2011

AHMAD IDHAM BUAT FILEM UNTUK PAS..!!?



Pengarah prolifik, Ahmad Idham dihambat kontroversi lagi apabila dituduh bersekongkol dengan Pas. Menerusi sebuah blog, Idham dikatakan akan mengarahkan sebuah filem pendek untuk kepentingan Pas.

Filem itu juga dikatakan mendapat pembiayaan sepenuhnya daripada anak Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, iaitu Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz. Idham yang dihubungi, tidak menafikan ada berjumpa dengan pihak Pas. - SINAR HARIAN

PAS sanggup nak mengupah pengarah terkenal demi semata-mata untuk menarik penyokong menyokong mereka kembali pada PAS. Berapa upahnya tak tahulah, bagi pengarah terkenal malaysia ni rasanya tak salah untuk berbuat demikian kerana dibayar oleh anak Nik Aziz.

Hairannya, PAS rela untuk membazirkan duit demi nak memperkenalkan PAS yang semakin merundum sekarang ni. Untuk memulihkan keadaan atau situasi sebenarnya adalah terdesak, sanggup menghabiskan duit untuk membuat cerita pendek untuk memulihkan PAS yang hebat dikecam dengan berbagai agenda yang telah direka cipta untuk menonjolkan nama PAS di persada politik tanahair.

Kan bagus duit tu digunakan untuk membantu rakyat berbanding ingin memporpularkan PAS untuk menarik ramai lagi ahli-ahli baru yang masih tak kenal dengan parti PAS.

Ahli-ahli lama dah banyak meninggalkan PAS, tu sebab filem pendek ini mesti dan harus ataupun wajib dilaksanakan oleh PAS berbanding Hudud PAS yang gagal kerana desakan kroni gerombolan parti sekutunya DAP.

PAS dah mula nak lupa diri, paku dulang paku serpih, mengata orang PAS yang lebih-lebih..!!

2 comments:

Anonymous said...

Boleh buat cerita pendek. Tapi cerita pendek ni nak tayang kat mana? Astro History Channel ke? Tak dapat punya. RTM1, RTM2, TV3, TV7, TV8 atau TV9 lagi jauh panggang dari api. Kalau nak tayang pun kena buat wayang pacak tengah padang kat kampung-kampung. Tapi tu kena dapat lesen dari Jabatan Kerajaan. Kalau lepas pun mau ke orang kampung tengok? Orang kampung sekarang ni dah ada DVD, LCD TV FHD, blu ray. Sapa nak bernyamuk tengah padang sambil makan jagung rebus tengok wayang pacak? Ni bukan tahun 60 an. Last-last pengikut PAS yang tengok sendiri kat ceramah-ceramah PAS tapi lepas tu mesti bayar masuk tabung jihad kurang-kurang RM10. Tapi setau aku Pemuda PAS ada nak jumpa jumpa Ahmad Idham pasal filem Hantu Bonceng. Masa tu kot kawtim - daripada kutuk terus bagi lubang kerja lagi kat bro ni.

Anonymous said...

filem dia pas kecam, pengarahnya pas nak manipulasi..tp kalau ahmad idham nak biar diri dikeldaikan pas jugak, biarkanla...dia pun nak cari makan, pas lak nak cari pengaruhnya yg semakin hilang...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...