PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, September 14, 2011

VIDEO KES MAT SYABU KANTOI BILIK 121..!!!



Pendedahan ini merupakan satu kebenaran yang perlu disampaikan kepada semua rakyat supaya tidak lagi tertipu dengan "kosmetik" yang dipakai Mat Sabu yang lupa sejarah, Kami tak lupa Mat..!!!

5 comments:

zahari1950 said...

huh! aku ingatkan ini adalah video Mat Sabu dengan Normah di hotel perdana Kota Baru di bilik 121. Bukan apa, jika betul ini boleh mengantoikan Mat Sabu terus. Tetapi walau apapun pengajarannya pada Mat Sabu memang ada. Dosa besar berkhalwat dengan bini orang tu!!!. Aku pun tak mahu tuduh Mat Sabu dan Normah berzinalah kerana mengikut pendakwaan, bila mereka menyerbu masuk, Mat Sabu dah berpakaian dan Normah pulak di suruh memakai anak tudung, seterusnya tudung, pakai balik cicin, jam tangan seterusnya memakai kembali kasutnya. Yang menjadi persoalan, jika setakat khalwat mengapa Normah buka semua itu?. Pihak pencegah maksiat dan polis mengambil masa untuk membuka bilik tersebut. Apakah sedikit masa tersebut telah memberi peluang kepada Mat sabu dan Normah berpakaian kembali mana yang sempat?. Apa yang telah dilakukan dibuat oleh Mat Sabu kepada isteri orang yang tidak disertai oleh suami atau muhrimnya. Tetapi perbualan lucah Mat Sabu dengan Normah dalam rakaman telefon nampaknya mereka telah lebih dari khalwat.

Anonymous said...

ceh aku ingatkan filem mat sabung sedang menyabung dengan normah. er mat sabung dan normah sedang berkhalwat - bersunyi-sunyian, er kira sedang uzlah lah tu. sebab tu father nicky kata ini adalah satu perangkap, mereka sedang beruzlah bagi mendekatkan diri dengan ....

HOT MAMA said...

TOLONG PAUT BLOG I,

1 MALAYSIA HANCURKAN PAKATAN HARAM!!!

http://wwwhotmama.blogspot.com/

Anonymous said...

Dalam filem Sjn Hassan pengkhianat bangsa ialah buang dan sekarang pengkhianat bangsa ialah Mat Sabu jadi lah Mat sabuang.Orang macam ni kena hapuskan dulu sebelum menyusahkan orang. Bak kata Senator Ezam Md Nor Mat Sabu mesti dilucutkan kerakyatan dan halau dia kemana mana negara ku=omunis yang dia suka/

Anonymous said...

dahulu ketika nwar difitnah kerana meliwat saiful dan berzina dengan cina doll puak-puak pas pakat-pakat buat solat hajat perdana dan mendoakan agar allah tunjukan kebenaran, musnahkan kebatilan, sayang sunggug mereka kat nwar walaupun nwar bukan pemimpin pas atau ahli pkr. betapa sumpah muhabalah saiful mereka hina, sumpah muhabalah dato eskay mereka keji. tetapi kenapa kini pas membisu, kenapa mereka tidak membuat solat hajat perdana agar allah menunjukan kebenaran bahawa kisah mat sabu berkhalwat dengan normah ini adalah satu fitnah semata-mata, satu rekakarya umno sahaja dan berdoa agar pembuat fitnah itu ditimpa laknat jika ianya fitnah atau pekhalwat itu ditimpa bala sekiranya memang benar dia berkhalwat dan menghampiri zina atau mungkin berzina. aku hairan kenapa puak-puak pas tidak melancarkan solat hajat perdana seperti apa yang mereka buat semasa nwar difitnah. kenapa mereka begitu menyayangi nwar melebihi mat sabu, sedangkan mat sabu adalah pemimpin no 2 pas yang akan gantikan haji adi sekiranya haji adi sakit atau meninggal dunia. ini adalah satu perkara yang ajaib dan tidak sepatutnya berlaku. aku menyeru puak-puak pas agar membuat solat hajat perdana dengan kadar segera dan secepat mungkin, buktikan anda menyayangi islam dengan menghalang fitnah ini dari berleluasa dan anda sebenar-benarnya benar dalam mengangkat seorang pemimpin yang bersih dari dosa (berkhalwat / menghampiri zina atau mungkin berzina).

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...