PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, September 24, 2011

KALAU ANWAR TAK NAK MELAYAN, POLIS LAGI TAK LAYAN..!!!




Polis tidak layan tohmahan

KUALA LUMPUR 23 Sept. - Polis tidak akan melayan sebarang tohmahan dilemparkan oleh mana-mana pihak termasuk tuduhan bahawa pasukan itu bertanggungjawab membakar rumah dua tingkat milik Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu, Selasa lalu.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar menegaskan, pihaknya menjalankan tugas secara profesional dan memberi jaminan akan menyiasat kes itu sehingga mengenal pasti individu yang bertanggungjawab.

"Kita tidak akan layan sebarang tuduhan, orang boleh tuduh macam-macam itu hak dia. Pihak polis akan siasat setiap laporan dan bukti yang dikemukakan," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Dalam kejadian yang berlaku pada pukul 12.40 tengah malam itu, pintu pagar rumah teres dua tingkat milik Mohamad Sabu rosak setelah dilontar molotov cocktail oleh individu tidak dikenali.

Berikutan itu, anak Timbalan Presiden Pas itu, Ahmad Saiful Islam menuduh polis dalang dalam kejadian tersebut.- UTUSAN MALAYSIA

1 comment:

Anonymous said...

Kalau anak mat sabu betul ada bukit yang polis cuba bakar rumahnhya dengan membaling molotove koktail, buat repot. Pihak Polis akan jalankan siasatan dan mengambil tindakan terhadap anggotanya yang terlibat. Tetapi kalau tak betul dia akan dipertanggungjawabkan membuat laporan palsu. Satu lagi tindakan pihak polis boleh menyaman sivil kerana sengaja membuat fitnah untuk memburukan image pasukan. Jangan dibiarkan saja seperti dikatakan oleh orang no1 PDRM

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...