PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, September 8, 2011

INI DIA FITNAH PAS TERHADAP UMNO...!!!



7 SEPT 2011: Ketua Siasatan Jenayah Komersial Pulau Pinang ACP Roslee Chik menunjukkan kad pengenalan dan lesen memandu palsu yang dirampas polis selepas menahan seorang lelaki dipercayai penagih dadah tegar di Jelutong, Pulau Pinang. - Utusan/ISMAIL KAMADIN

Inilah agaknya tuduhan puak pembangkang terutamanya blogger pencacai pakatan haram PR mengatakan UMNO jual kad pengenalan kepada warga asing. Padahal ia adalah kegiatan seorang penagih dadah di negeri kerajaan DAP komunis di Pulau Pinang.

Ia adalah perbuatan pihak yang tidak bertanggungjawap tetapi UMNO dan kerajaan menjadi mangsa tomahan tak berasas tanpa bukti dari puak pembangkang terutamanya PAS yang terkenal dengan pembohongan dan penipuan.

Membuat tuduhan tanpa bukti sahih..!!! Inilah penipuan yang sering dijadikan modal mereka berpolitik tanpa mengira ia benar ataupun tidak. Terlampau mabuk inginkan kuasa sehingga tidak mengira akan menjadi fitnah semata-mata.

Itu sebab dari memperjuangkan agama islam tukar kepada negara berkebajikan, tetapi sekarang hebat menabur fitnah yang tidak diusulkan bukti, main cakap lepas saja.

PAS dah semakin kuat membohong sebab berkawan dengan komunis...!!!

4 comments:

Anonymous said...

Pas dan Komunis = sama

Anonymous said...

salam...pendedahan demi pendedahan dibuat...masih ramai yang tidak percaya dan saya yakin masih ramai rakyat malaysia terkeliru..marilah kita sama-sama berdoa ada allah menunjukkan kebenaran..ya allah ya tuhan kami, hambamu dengan rendah hati memohon agar engkau tunjukkan kebenaran, hancurkan musuh2 agama mu ya allah...hancurkan pendusta2 di malaysia ini ya allah...hancurkan pengkhianat agamamu ini ya allah..hanya padamu kami bergantung..amin..amin

Anonymous said...

Amin...

Anonymous said...

aku malu jika menjadi ahli XxxO...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...