PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, August 4, 2011

INI DIA BUKTI PAKATAN PR MENIPU TENTANG MYKAD..!!!




Cuba tengok ahli pemimpin utama jambu kesayangan Anwar Ibrahim dibawah..


Ajmin Pak Joko, asal pendalaman Jawa Barat,Indonesia. Dapat MyKad terlalu cepat sebab gadaikan semuanya termasuk isterinya untuk mendapatkan segala idamannya, termasuk ingin menghapuskan sistem BerRaja Perlembagaan Malaysia.

FAKTA SEBENARNYA :-

Sejak 9 April 2009 hingga 15 Julai 2011, YB Menteri Dalam Negeri, Dato’ Seri Hishamuddin Tun Hussein telah menimbangkan sebanyak 72,334 permohonan Taraf Kewarganegaraan Malaysia. Daripada jumlah tersebut, sebanyak 29,290 permohonan telah diluluskan.

Angka ini adalah merupakan sebahagian daripada KPI Menteri Dalam Negeri di mana sebanyak 219,000 permohonan telah berjaya diselesaikan termasuk 72,334 permohonan Taraf Kewarganegaraan Malaysia, 31,449 permohonan Penduduk Tetap, 108,906 permohonan Daftar Lewat Kelahiran dan 6,311 permohonan di bawah program My-Daftar.


Nampaknya pembohongan Pakatan Haram tak menjadi, dah kantoi membohong...!!

Yang berceramah dalam video tu lagi besar pembohong, ikut rentak Anwar, Raja Pembohong...!!!





1 comment:

Anonymous said...

Mismah dan nama yang disebutkan oleh ostat PAS ini diharap tampil dengan bukti untuk menyaman Pakatan Fitnah ini. JPN dah buktikan Mismah telah lama sebagai PR sejak 1982 dan kini sebagai Rakyat Malaysia yang sah berkad pengenalan biru. Saman ostat PAS ini sampai RM 24 juta ataupun USD 24 juta.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...