PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, June 20, 2011

PELIWAT MANA MENGAKU MELIWAT, PELAKON SEKS PORNO PUN TAK MENGAKU..!!!


Ahli jawatan kuasa bersih mengeluarkan kenyataan bahawa mereka tidak terlibat dengan serangan penggodam laman web kerajaan, kononnya mereka tidak terlibat dengan niat jahat terhadap kerajaan lebih-lebih lagi dalam isu itu katanya.

Bukan tak nak percaya tetapi kalau dah niat hati perhimpunan "Bersih" nak kelam-kabutkan Malaysia dengan mengadakan perhimpunan tersebut, boleh percaya ke apa pun kata-kata mereka ni.

Sedangkan kita semua tahu pencuri mana nak mengaku mencuri, peliwat mana nak mengaku meliwat, dan pelakon aksi seks mana yang mengaku beliau sipelaku aksi seks, walaupun mempunyai bukti kukuh sipelaku terlibat..??

Dipendekkan cerita pihak berkuasa dan kerajaan digesa berkeras tanpa mendengar ugutan Anwar yang seperti sudah ketakutan untuk merencanakan perhimpunan "Bersih" bagi diri Pakatan haram.

Jika perhimpunan itu dilaksanakan juga, keluarkan waran tangkap kepada individu yang terlibat tidak kira siapa pun, jikalau didapati membawa kanak-kanak ataupun budak-budak dibawah umur 12 tahun yang digunakan sebagai perisai, ambil tindakan keras dengan menyaman ibubapanya kerana membuat perhitungan yang bodoh, kerana membuat anak mereka sebagai jaminan mereka tak tertangkap.

Yang paling utama keluarkan waran tangkap buat penganjur dan pemimpin yang terlibat menjalankan perhimpunan tersebut. Pihak berkuasa seharusnya berkeras terhadap mereka yang degil dan mengingkari arahan untuk tidak menyertai perhimpunan.

Jika mereka adakan juga, tangkap kepalanya iaitu Anwar yang menjadi dalang sebenarnya untuk menutup kes liwatnya yang akan berlangsung tak lama lagi.

Buat masa ni penerangan dan pengakuan "China Doll" telah diambil, semua keterangannya telah dicatit untuk persiapan akan datang. Sebab itulah Anwar semakin ketakutan setelah Bamboo River memanggil dan menggamitnya dalam tidur dan mimpinya kebelakangan hari ini.

Bersiap sedialah kau Anwar, sikit je masa lagi..!!!

2 comments:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim mula main sandiwara dengan mengeluarkan kenyataan Bersih tak perlu diadakan dengan syarat Najib beri jaminan pilihanraya adil dan telus diadakan. Heroin dalam telemovi ini pula iaitu Ambiga lalu mengatakan bahawa Anwar tak ada kuasa mengarahkan Demo Bersih 9 Julai dibatalkan kerana Bersih adalah suara rakyat (ke suara peguam-peguam penipu kaki belit?). Sementara itu supporting actress iaitu anak perempuan Anwar pula berkata dia kagum dengan batang tubuh Ambiga (dia kata batang sebab dia dah tengok video ayahanda nya itu) kerana tidak melibatkan Bersih dengan mana-mana parti politik. Ironinya, seorang pelakon extra yang berpangkat Doktor (Dr falsafah je tu) silap baca skrip bila dia bagi jaminan 100,000 pengikut PAS akan dihantar menyertai demo Bersih.

Kenn said...

Peliwat yang berJIWA BESAR akan mengaku!

Jiwa yang besar akan:-

1. mengaku atas kesedaran dan keinsafannya betapa salahnya liwat.

atau

2. mengaku kerana benar-benar percaya dan yakin bahawa perbuatan liwat ini murni dan terus memperjuangkannya

Yang berjiwa kecil atau langsung tiada jiwa itu, sama sekali tidak akan mengaku, biarpun seterang mana mentari menyinar.

tidak susah sangat utk mengenali orang yang berjuang menegak kebenaran dgn org yg berdalih menegak benag basah.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...