PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, June 19, 2011

ORANG PAS TAKUT DENGAN KARTUNIS...??


Setelah PAS menghadapi krisis ketakutan dengan lukisan kartunis yang menyindir mereka, terus diharamkan penjualan Utusan Malaysia di Kelantan pula. Mengikuti jejak langkah ketua pengecut Malaysia, LGE yang mengharamkan Utusan Malaysia di Penang.

Inginkan bebas bersuara tetapi seperti Menteri Besar yang bacul kerana mangharamkan penjualan akhbar tersebut, bukan oleh kerana fitnah dan menyiarkan berita palsu sebaliknya kerana lukisan kartunis yang menyindir Pakatan mereka, yang semakin takut apabila kebenaran tentang pembohongan mereka dibongkarkan.

Pakatan PR semakin takut dengan pembongkaran Utusan, semakin gentar dan kecut telur mereka, itu sebab langkah mengharamkan Utusan diperhebatkan. Jikalau dahulu Pakatan zionis mereka iaitu DAP cuba mengkucar-kacirkan Melayu dengan agenda politik sempit DAP, cubaan mengadakan Pilihanraya di Masjid.

Nasib baik ada Utusan Malaysia yang menyebarkan berita kebenaran kepada rakyat, akhirnya dapat dikekang sebelum penularan kuasa DAP dapat diserap dalam kehidupan orang Melayu dengan mempolitikkan Masjid.

Bukankah berjasa Utusan Malaysia kepada rakyat kerana telah menyebarkan cerita yang benar tetapi pahit bagi pakatan PR. Itu sebablah Utusan Malaysia diharamkan oleh Pakatan PAS ni, kerana agenda politik mereka dapat dihidu kerana cuba kelam-kabut kan Masjid pula.

Persoalannya, Pakatan PR yang sering melaungkan pemerintahan "Demokrasi" bersuara tetapi sebaliknya merekalah yang menutup suara kebenaran yang diluahkan oleh masyarakat.

Pakatan PR ni nak ikut cakap rakyat dan berkhidmat untuk rakyat ataupun nak ikut cakap pemimpin mereka yang seperti gilakan kuasa pemerintahan di Malaysia...??

Tok Guru Nik Aziz pun dah terikut rentak permainan DAP yang amat bahaya kepada orang Melayu dan Islam. Tok Guru pun merelakan pilihanraya dilaksanakan di Masjid..??

Sedarkah Tok Guru, ia akan memecah-belahkan antara orang Melayu..??

Nik Aziz ni dah nyanyuk ataupun buat-buat tak nampak..??

1 comment:

Anonymous said...

Pilihanraya Masjid yang diarahkan oleh Lim Buang Egg bukan untuk jemaah masjid memilih ahli jawatankuasa masjid yang benar-benar dikehandaki jemaah tetapi memaksa jemaah memilih mereka yang menyokong kerajaan negeri Pulau Pinang masa kini dan menyingkirkan jawatankuasa lama yang tidak menyokongnya.

Anak Kit Sial ini tidak mahu orang Melayu terus didedahkan kebenaran yang kerajaan negeri Pulau Pinang yang ada kini anti Islam.

Tak apa lepas PRU 13, cina ni kena angkat bungkus keluar dari Pejabat Kerajaan Negeri Pulau Pinang, sebab majoriti pengundi Pulau Pinang di kawasan seberang Pulau sudah tau siapa itu Anu Berahi.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...