PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, June 13, 2011

GEMPAK..!!! USTAZ PAS NYANYI LAGU ROCK...!!!!



Inilah salah satu cara PAS berceramah sambil meminta simpati rakyat menyokong tndak-tanduk mereka, tak cukup dengan ceramah dibantai menyanyi pula.

Salah satu Ustaz yang dahulu kononnya dizaman jahilliahnya sebagai penyanyi "Rock" di era zamannya dahulu.

Tetapi sekarang apabila dah bergelar ustaz, tabiat lamanya tak dapat dibuang, diteruskan sehingga sekarang.

Maklumlah hobi katakan..!! Hebat...., PAS memang hebat..???

10 comments:

Anonymous said...

duet dgn bob leman sure meletup album

Bingai @ Bangang said...

hajat hati memang nak gi tengok konsert rock tapi malu laaa pula nanti orang kampung nampak. bila ada peluang macam ini, kenapa nak di lepaskan? kan? bukan orang rumah tau pun sebab buat dalam surau dan penceramahnya pakai serban lak tu. hehehe

Anonymous said...

apa punya bangang la tuan blog..ni ceramah tahun brp ko nak bukak cite? nak buat cerita sensasi pun carilah isu baru.. kepala bu... la lu ni..

Anonymous said...

benda yang buruk kena sebarkanlah hantu....tak kira bila la bingai...inilah keburukkan PAS..!!

Anonymous said...

Best lagu ni... panas umeno dengor

Anonymous said...

nak panas ape plak kalau salah tu salah kalau benar tu tetap benar kalau nak cerita pasal royalti minyak lu pi google la jangan nak dengar sebelah pihak je dan guna kan akal yang waras untuk buat keputusan. adil ke satu negeri je dapat royalti lebih sedangkan kerajaan pusat pump duit tiap2 tahun kat negeri ni tanpa sebarang hasil?

Anonymous said...

tuan punya blog ni..tali barut umno..

Anonymous said...

dah tuu... tali barut pakatan x yah la baca.... bo====oh

geramsungguh said...

sibodoh dan sibangang mencari publisiti murah dengan air liur jual islam.

Pohon pautan dengan blog tuan.

ProUmno said...

kalau tali barut Umno apa kisahnya....UMNO sajalah yg boleh mempertahankan org Melayu.PAS apa guna...asyik nak ikut telunjuk DAPig & PukiR...Kerajaan Pusat bg pimjaman kat kelantan pun lum habis byr lg...Subsidi nak...kalau kerajaan naikkan subsidi menyalak mcm anjing...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...