PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, June 17, 2011

ANWAR : UTUSAN MALAYSIA UNTUK ORANG BODOH SAJA...!!!



Sepatutnya orang sebegini dihumbankan dalam penjara kerana kebiadapannya melemparkan kata-kata yang tidak masuk akal, dengan mempermainkan nombor-nombor dan angka jutaan ringgit disebut hadapan penyokongnya yang dangkal dan dungu.

Penyokongnya pula dihadiri daripada yang kuat terlopong apabila Anwar memberikan ceramah dengan mengaitkan nama-nama pemimpin Islam seperti Hadi Awang, Tok Guru Nik Aziz dan sebagainya, agar menguatkan lagi fakta angka dan nombor temberangnya.

Tindakan mempermainkankan angka dan nombor adalah satu tektik Anwar agar penyokongnya terus terkeliru dengan permainan Anwar dengan menyatakan angka yang berpuloh juta.

Bila diucapkan angka-angka dan nombor jutaan pilihan Anwar, maka akan dibalas dengan tepukan gemuroh. Cetek benar akal dan fikiran mereka ni, siapa yang berniaga tak nak untung.

Anwar berucap pun masuk kena support, lepas ceramah minta sumbangan kononnya parti miskin, tetapi depa semua lupa Anwar ni punyalah kaya sampai mempunyai perniagaan diluar negara lak tu, tetapi cakap parti miskin.

Habis-habis Utusan Malaysia juga dipersalahkan kerana menyebarkan berita pembohongan mereka selama ini untuk rakyat. Jika benar, kenapa Anwar takut dengan Utusan Malaysia sehingga disetiap ceramahnya dimaki-hamun sehingga puas hatinya bercakap.

Apa yang anwar mahu sebenarnya hanyalah suaranya saja didengar oleh rakyat, dan inginkan Utusan Malaysia tidak menyiarkan keburukkan pakatan Pembangkang..??

Itu ke yang Anwar panggil "Demokrasi"..??

12 comments:

Jit said...

Bodoh2 pun lebih baik dari Suara dan Harakah yang penuh dengan penipuan, fitnah dan pembohongan...

meg dollah said...

orang melayu bodoh! ya yg nak jd pecacai dapigs tu la bodo penngikut 2 pas yg buta tuli ikut fatwa2 najis & ust hadik
aljuburi ! oi lu pun bodo lg 1 langkah nak pm pun tak di redhai oleh Allah lepas tu dok canang sana sini I dah jd Menteri Kewangan 8 tahun I tau la Dah betui jd M Kewangan & TPM 8 tahun pasai apa tak jd PM pasai hang tu bodohhhhhhhhhhhhhhh........

Anonymous said...

Bila dah kena tendang dari UMNO semua yang kerajaan buat serba tak kena. BODOH! Masa dalam kerajaan mana TELOR kau Anwar!!!. Diam je... kerana apa? kerana ada kepentingan. kerana apa... kerana MUNAFIK. Sehinngakan Mat Sabu pun pandai panggil Anwar AJUBURI. ( tanpa 4 org saksi pun) KAU INGAT RAKYAT TU BODOH NAK BAGI KAU 2 KALI PELUANG. CUKUPLAHHHHHHHHHHHHH. BODOH!!!

Anonymous said...

Pukimak kau Anwar,pandai kau buat cerita,kononnya pegawai RTM kata tu dan ni.
Yang Dipertuan Agung pun kau tipu,16 sept ambil alih kerajaan.
Anwar pukimak,bini kau pun sama,pembohong besar.
Sudah la bangsat

Anonymous said...

Anwar cakap pasal angka? Masa dia Menteri Kewangan Malaysia hampir terlungkop kita punya ekonomi? Makro ekonomi dan dasar fiskal Anwar sebagai MK masa tu lintang pukang hampir bangkrapkan negara sehingga dia cadang Malaysia pinjam kat IMF dan tulis surat pada Soros. Anwar ni bukan pakar ekonomi cuma lulusan ijazah yang paling kacang dan tak laku di UM.

Anonymous said...

dia memang pandai...pandai meliwat..berzina,lepas tu pandai spin...munafik tahap cipan!!pas tu di bodohkan pengikut2 dia,pengikut2 pas,yg pandai ambil kesempatan ialah yg bermata sepettt....ahak...ahak...bodo piang!!apasal blogers pembangkang takut siar komen2 yg tak menyebelahi mereka??tak macam blogers2 pro BN...besepah komen2 pecacai aljub&aljis....tak adil 30x..

zethro said...

Ahahaha. Sbb power solat hajat tu la kuar video seks ko tu ANUwar oii. Sudah2 la tu. Bawa2 je la bertaubat. Selamat dunia dan akhirat.

Anonymous said...

Walaupun Utusan bodoh, tapi beritanya berfakta walaupun sangat pahit bagi pembangkang menerimanya, susunan bahasanya elok, utusan on-line nya sangat simple dan friendly dibandingkan dengan suratkhabar lain di malaysia.

Anonymous said...

Pemimpin pakatan sebenarnya takut kalau orang depa baca utusan..sebab tu depa kata utusan macam2..biar orang dia bodoh baca harakan dengan suara keadilan daripada menerima kebenaran yang disampaikan utusan..biarkan orang bodoh memperbodohkan orang yang bodoh..kita yang cerdik terus sokong utusan..

Anonymous said...

SAMA LAH LU DULU NOAR OIII,LAPAN TAHUN DALAM MAHLIGAI DULU, LU TAK CAKAP MACAM NI, SEKALANG BARU MAU KASI TAU ... SAMA OLANG, OLANG SEMUA TAU SAPA LU...KULIT BOLEH TUKAT-TUKAT MACAM CICAK KOBENG. HIYA INI MACAM KA BAKAL PEMIMPIN MALAYSIA CAKAP BANYAK PUSINGGGGGGGG MACAM SILUPA GASING AIYAAA.

APEK TUA

anti bohmau said...

masa dia jadi tpm dulu bukankah dia manipulasi berita2 dlm utusan utk tonjolkan dia lebih hebat dari pm? dasar belali terjuntai sunggoh!

kambingbauashem said...

Bagi aku pendengar ceramah ni semua lembu

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...