PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 9, 2011

WAN AZIZAH MENGAKU LEHER ANWAR SAMA SI PELAKON SEKS



Memang gempar betul, tengah Wan Azizah memberikan ceramahnya terlepas pula dia bercakap leher Anwar sama dengan si pelaku seks PORNO. Selindung punya selindung akhirnya terlepas juga cakap.

Minta-minta biarlah PAS membuat 'Solat Hajat" terbesar selepas ni agar dibongkar habis Pelakon Seks PORNO yang tidak pernah mengaku diatas perbuatannya, asyik-asyik kes melibatkan keruntuhan moral Anwar.

Anwar terus membilang hari, keputusan liwat tak lama lagi. Kalau benar Anwar hebat, lawan keyataan dengan bukti bukannya dengan airliur Anwar sahaja. Usulkan bukti bahawa kamu tak bersalah, ini tidak asyik menafikan dengan bercakap saja.

Anwar memang banyak cakap dari mengusulkan bukti, itu memang dah jadi tabiat pemimpin Pakatan Haram ataupun lebih dikenali sebagai Pakatan Pusing Rakyat..!!

Boneka Anwar pun dah menjejaki suaminya si Panglipurlara yang selalu menjanjikan bulan dan bintang untuk rakyat, kalau boleh Anwar menjanjikan syurga untuk semua.

Si Panglipurlara yang amat hebat berkata-kata...!!

4 comments:

Anonymous said...

Kali pertama dah masuk penjara, dah keluar dah baik, aaaa...

Anonymous said...

tgk gaya jijah ni bagi ceramah macam gaya meroyan je..hehe

matmalaya said...

Assalamualaikum.....
saya blogger baru memohon jasa baik tuan dapat link kan blogs saya ker blogs tuan..
blogs tuan dah pun saya link kan ke blogs saya..

http://matmalaya.blogspot.com/

Anonymous said...

Perempuan tu dah meroyan...tu bukan fitnah ke bila tuduh PM terlibat. Tok sah dok tipu le Jijah...laki ko memang peliwat dan gay semasa di MCKK lagi. hang tak nak mengiakan ke?
Laki kau tu yg buat dan kaki meliwat, jadi kenapa tak terasa pulak dia dah mentekedarah lebih pada cili dah....puki cina pun dia bantai......

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...