PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, May 14, 2011

LAPORAN POLIS BUAT PKR KERANA MEMFITNAH





Pengerusi MCA bahagian Hulu Selangor, Wong Koon Mun mengulas tindakan pemimpin PKR yanng kononnya membuat pendedahan mengenai isu pemberian kerakyatan kepada warga asing oleh pemimpin UMNO adalah satu pembohongan.

Satu laporan Polis telah dibuat terhadap parti PKR kerana membuat tindakan yang menimbulkan kemarahan rakyat terhadap Kerajaan yang akhirnya mencetusnya kekacauan pada 13hb Mei semalam. Pembongkaran PKR jelas tidak betul dan bertujuan untuk mengelirukan rakyat semata-mata.

PKR memang sengaja membuat pembongkaran palsu untuk menutup kelemahan mereka yang dianggap rakus dan tamak oleh penduduk Selangor ataupun rakyat Malaysia yang teraniaya oleh tindakan biadap Kerajaan Negeri.

Dalam Operasi pembersihan Hutan Simpan Bukit Tarik mengundang kemarahan rakyat penduduk Selangor kerana Kerajaan Negeri cuba merampas Tanah, hak dan maruah penduduk diatas arahan Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim.

Janganlah kita tertipu dengan agenda mereka ni yang ketandusan isu, sebaliknya PKR dicaci kerana menggunakan tektik murahan untuk memikat pengundi untuk menyokong mereka tanpa usul periksa serta tidak tahu sumber maklumat tepat dan tidak sedar mereka sedang mencipta fitnah yang akan memakan diri mereka sendiri.

Surat kononnya dibongkarkan PKR adalah palsu dan bertujuan memfitnah UMNO. Wong Koon Mung mengesa polis menyiasat perkara itu kerana PKR mengusulkan Surat bertanda tangan palsu yang direka sendiri untuk menguatkan isu yang dicipta mereka. Baca seterusnya KLIK DISINI

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...