PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, May 25, 2011

ANWAR DAN PAKATAN RAKYAT MEMANG HARAM JADAH...!!! PAKATAN SUNDAL..!!!




Memang haram jadah dan celako itu sajalah yang boleh dikatakan terhadap kebiadapan dan kerakusan pakatan rakyat terutamanya DAP yang cuba melenyapkan Melayu di Malaysia.

Penyokong pakatan haram ni masih tak sedar diri lagi, yang dimainkan kenaikkan harga barang tetapi sebaliknya rakus meroboh peruntukkan selama ini yang diberikan terhadapa bangsa melayu dirampas kroni pakatan rakyat yang boleh dilabelkan sebagai pakatan sundal yang tersangat celaka.

Diperbodohkan bangsa Melayu untuk rakus memerintah Malaysia, caranya merampas semua hak-hak dan keistemewaan yang selama ini diberikan kepada orang Melayu. Jikalau sekarang Melayu Pulau Pinang tak sedar diri lagi, maka baguslah, tak lama lagi anak-anak kamu pula semua akan tertindas.

Buka lah mata tu besar-besar, yang naikkan harga barang-barang ni pun kebanyakan bertaukekan bangsa Cina. Sebaliknya Kerajaan BN pula yang dipersalahkan. Tauke-tauke cina syarikat,perindustrian dan kilang besar-besar yang banyak memihak kepada pembangkang menaikkan harga, dengan senang menuding jari ke kerajaan BN.

Bukalah minda tu luas-luas, dimainkan isu kenaikan harga barang tetapi dalam pada itu merampas semua hak-hak keistemewaan orang Melayu.

Melayu yang ada dalam pakatan PR ni semuanya dah buta ke mata dia orang..??

2 comments:

Dot said...

begitulah boy,

bila kuasa beraja di hati...anak beranak, kawan keliling buta mata hati..err...tapi dah ramai sahabat2 lama tinggalkan nwar. mengapa yek?

Omar Ja'afar said...

memang betul semua taukeh2 tersebut kebanyakan nya berbangsa cina, siapa lagi yang naikan harga barang kalau tidak mereka, alasan yang senang cukai import dan duty sudah naik, di burukan lagi dengan pengedar, sudah pasti mereka pun naikan harga, paling senang salahkan Kerajaan, bagi kita yang tidak mengetahui cerita belakang nya pun salahkan Kerajaan

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...