PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 17, 2011

ANWAR DAN KARPAL MEMANG LIDAH MACAM ULAR..!!!




Zaman Anwar dan Karpal menuju jalan tamat apabila dibongkarkan pula dengan pembohongan yang sudah sebati dijiwa mereka pada ceramah YB Dato'Zulkifli Nordin mendedahkan kepincangan Anwar dan Karpal Singh.

Karpal memang tahu segalanya kerana Karpal pernah dedahkan salahlaku Anwar di Parlimen pada 22 Oktober 1997 dahulu. Karpal lah orangnya yang mendedahkan Anwar ni kaki liwat.

Sekarang Karpal membela Anwar pula, bukan macam lidah ular tu. Memang hina betul si peguam yang kemaruk duit dan kuasa ni. Manusia yang tamak kepada segala-galanya.

Jika dahulu Anwar menghina Nik Aziz dan cercaan terhadap DAP rakannya dalam Pakatan, tetapi sekarang bergolok bergadai demi parti Pakatan yang semakin lama ramai meninggalkannya kerana banyak melakukan penipuan.

Janji lain, yang dibuat lain. Kepada rakyat yang dah terkena, dah tahulah niat hati mereka ni, disebabkan itulah banyak angkat kaki meninggalkan pakatan liwat ni.

Gelaran Al Juburi bermula selepas pendedahan Karpal Singh di Parlimen, dan diperkuatkan lagi oleh Mat Sabu di setiap ceramahnya.

Kejap maki-hamun sesama sendiri, sekejap berbaik sesama sendiri. Itu betul-betul ke lakonan semata-mata..??

1 comment:

Anonymous said...

karpal sink,penganut ugama apa agaknya,tak salah ye ugama dia kalau membohong ye.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...