PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 17, 2011

ANWAR DAH KETAGIH BAWA SHAMSUL KEMENTOT KELUAR NEGARA





Masa pun dah singkat bagi Anwar, anwar dah ketagihan nampaknya sanggup meninggalkan isterinya dan membawa pula Syamsul kementot keluar negara. Jika dahulu dibawanya Saiful Bukhari keluar negeri dan dilabi sesedap rasa, kali ni dibawa si Syamsul kementot pula.

Kenapa tak leh berbincang dalam negara ke..?? Sampai nak dibuat perbincangan diluar negara. Bukan apa, senang sikit nak buat aksi berkunyit kot sebab dah lama ketagihan. Sambil menyelam sambil minum air la katakan.

Berwaspadalah kamu wahai si Akin pendek kementot yang selama ini dipergunakan sebagai kambing hitam belaan Anwar agar semua hasrat syaitan durjana tercapai. Bila tiba di luar negara nanti jangan digunakan untuk aksi berkunyit pula.

Maklumlah Anwar dah meggigil seluroh badan, sampai luar negara lagi sejuk menggigil. Jangan si Syamsul kementot ni digunakan sebagai aksi pemanas badan dah la.

Kita lihat saja nanti, cara Syamsul kementot ni berjalan apabila tiba di Malaysia nanti, dah la pendek, bontot bagak lak tu. Mana lah tahu kena naik kerusi roda pula lepas ni.

Ini bukan fitnah mahupun konspirasi tetapi sekadar nasihat jangan pula kamu pun terlibat dalam aksi gejala songsang tu. Tapi takpa, pandai makan pandailah simpan kan, Syamsul tak sedar diri...!!

Lepas ni rakyat seluroh Malaysia nak tengok si bulat pendek dan kementot ni balik, nak tengok cara Syamsul kementot ni berjalan.

Lebih berkepak ke ataupun bengkak macam bontot ayam serunding berjalan.

Waspada lah kamu wahai si Syamsul kementot..!!

1 comment:

Anonymous said...

Aku dulu UIA sekali dengan Shamsul Kemetot tu. Tapi dulu kitorang panggil dia Ayam. Tak tau pasal apa tapi itu lah nickname dia. Jadi, patutnya kau adjust nama dia jadi Shamsul Ayam Kemetot. Hahahaha.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...