PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 23, 2011

VIDEO SEKS ANWAR IBARAT DURI DALAM DAGING KEPADA PAS







Timbalan PesuruhJaya PAS Kedah, Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi pun turut menyatakan isu video seks Anwar telah menjadi duri dalam daging terhadap PAS, kerana ia melibatkan maruah dan pendirian Parti PAS.

Isu video seks Anwar tersebut perlu dikaji dan merujuk kepada semua badan perhubungan PAS negeri bagi membincangkan isu besar yang perlu diberi perhatian serius tambahnya lagi.

Beliau berharap semua ahli PAS memandang serius perkara ini, sebelum dibawa dikemukakan siperingkat pusat. Menyatakan kebimbangan dan keraguannya terhadap kes video seks yang melibatkan Ketua Pembangkangnya, Anwar, adalah sipelaku dalam video seks yang didedahkan itu.

Sementara itu kata Ahmad Mazlan pintu rundingan diantara PAS dan kerajaan Pusat untuk menjadikan Kerajaan Perpaduan masih terbuka buat PAS, kerana pintu taubat masih terbuka buat PAS.

Baca seterusnya KLIK DISINI

1 comment:

Anonymous said...

"Isu video menjadi duri dalam daging" Kalau semuanya fitnah, dan beberapa buah masjid telah memaca isu fitnah, jangan percaya la. Sentiasa lah bersangka baik la. Dah tu nak kaji pulak, kaji buat apanya,kalau dah dianggap fitnah tak payah kajilah, bersangka baik lah.Kalau nak kerajaan perpaduan dengan membubarkan UMNO dan ahli UMNO menyertai PAS rasa saya simpan saja lah hasrat itu.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...