PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 16, 2011

TIADA KEINSAFAN BAGI ANWAR KERANA PUTRAJAYA


Sah semua pemimpin Islam dan pembangkang mengetahui Anwar kaki seks dan liwat, kerana tersebarnya video seks porno terbaru yang dibongkarkan baru ni. Memang sah semuanya dah tahu Anwar seorang yang buas dan besar nafsunya.

Pemimpin pakatan haram cuba mempertahankan Anwar kerana kerakusan ingin memerintah dan berkuasa. Selindung bagaimanapunlah, akhirnya kebenaran akan terserlah jua.

Wayang Anwar dah nak tamat, dah sampai penghujungnya. Sebenarnya Anwar lah pembawa budaya kurang ajar dalam realiti kehidupan. Diajar supaya bertindak melawan, membuat huru-hara dan memecah-belahkan antara satu sama lain. Contoh Reformasinya terdahulu bertindak membakar, memecah dan merosakkan harta awam.

Sebelum itu, Anwar lah yang menghancurkan UMNO satu ketika dahulu. Anwar lah penyebab utama budaya rasuah berleluasa dikalangan pemimpin pada masa beliau memegang jawatan dalam Kerajaan.

Anwar lah Bapa Rasuah, dibelinya semua pemimpin dan badan kerajaan dalam diam untuk mengalahkan Tun Ghafar Baba. Pada permualaannya Anwar mengatakan tidak mahu menandingi Tun Ghafar, kerana menganggap Tun Ghafar sebagai bapanya sendiri.

Tetapi apabila menjelang tarikh tutup pencalonan, Anwar mengumumkan untuk bertanding secara tiba-tiba pula. Terkejutlah Tun Ghaffar ketika itu kerana beliau langsung tidak menyangka Anwar akan mencabarnya setelah berjanji tidak akan bertanding.

Rupanya dalam diam Anwar melancarkan kempennya menentang Tun Ghaffar yang tak bersedia dengan jenteranya apabila tiba masanya. Akibatnya Anwar menang tanpa bertanding kerana Tun Ghaffar tak cukup percalonan.

Anwar pandai berlakon dan bersandiwara semata-mata hanya nak berkuasa. Memang tepat tindakan Tun Mahathir membuang Anwar dari Umno, kerana Anwar lah pembawa segala keburukkan pada UMNO ketika itu.

Pada masa sekarang, siapakah pemimpin yang tak dimaki-hamun oleh Anwar..?? Difitnah dan dituduh dengan segala tomahan yang tak berasas..!!

Adakah layak Anwar bergelar pemimpin..?? Kalau Anwar seorang yang baik, dia tak buat pemimpin lain sebegitu seperti Tun Ghaffar yang memperjuangkan agama, bangsa dan negara.

Selepas ni kita lihat, pasti akan ada cerita tajaanya yang buruk dari Anwar untuk meminta simpati rakyat menyokongnya seperti pernah dirancang olehnya dahulu.

Kejadian kemalangan untuk meraih simpati rakyat agar nampak Anwar teraniaya, akhirnya dibongkarkan oleh penyokongnya sendiri yang tak setuju dengan rancangan busuknya.

Baru-baru ni kedengaran Anwar dilempang kerana tidak menjawap persoalan yang diajukan kepadanya terhadap skandal video seks yang dihadapinya. Ketua Kampung nak dibuat macam wartawan..!!!

Nah kau, dilempang akhirnya muka Anwar kerana tidak menjawap persoalannya. Anwar pun dengan malunya terpinga-pinga terus angkat kaki beredar dari tempat ceramah tu.

Agaknya Anwar bila sampai rumah kena lempang pula dengan Kak Zizah, manalah tahu sebab semuanya dah tak leh nak sorok lagi..!!

Kita tunggu dan lihat sahaja. Drama dan wayang Anwar kini dah sampai penghujungnya dan menuju jalan tamat.

No comments:

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...