PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, April 24, 2011

KRISIS AIR AKAN BERLAKU PADA 2014






Malaysian Water Association (MWA)menyatakan harapan dan cadangan mereka untuk mengelak krisis air yang akan melanda pada 2014 jika tindakan tidak diambil dari sekarang, dalam pembekalan air dari Pahang ke Selangor.

Salah satunya projek yang harus dijalankan untuk menampung penggunaan air penduduk disekitar Selangor dan Kuala Lumpur, agar tidak berlaku krisis air yang telah berlaku pada 1998. Kerajaan Persekutuan mengambil langkah drastik untuk mengelakkan masalah air terus berulang didaerah yang dibekalkan.

Masalahnya adakah Menteri Besar Selangor tahu masalah air yang akan berlaku pada masa akan datang..?? Adakah Khalid mengambil berat tentang hal ini..??

Berkhidmatlah Khalid untuk generasi kecil akan datang, bukannya banyak main politik sehinggakan Yayasan Selangor hampir bankrup dibuatnya.

Janganlah banyak berpolitik kerana kebanyakan rakyat Selangor telah sedar lakonan yang dimainkan oleh Khalid yang hanya berkepentingan untuk partinya sendiri saja, dan bukanlah untuk kemudahan rakyat.

1 comment:

leekonyou said...

....yg mewakili SPAN DAN PUAS kot?

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...