PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 23, 2011

AZIZAH TAK MAMPU MENAHAN, MERELAKAN PERBUATAN ANWAR







Cuma tinggal saat dan ketika sahaja, akan diumumkan oleh pihak berkuasa tentang siapkah individu yang terlibat dalam skandal video seks Ketua Pembangkang. Kalau ikutkan penelitian dari luar negara, memang sah Anwar yang melakukan aksi itu.

Baru-baru ni kita dah dengar penjelasan Kak Wan Azizah, menafikan bahawa suaminya terlibat. Dengan megah Wan Azizah berkata, " Itu bukan Anwar, isu lain tak penting ...yang pentingnya itu bukan Anwar" tegasnya dalam nada tinggi.

Tetapi ungkapan kata yang keluar dari mulut Kak Wan adalah melalui tulisan diatas kertas yang dipegang ditangannya. Tak kan lah seorang pemimpin besar dalam PKR pun nak baca skrip..??

Agaknya Penasihat PKR yang tulis kerana nak menyelamatkan dirinya untuk kepentingan parti walaupun telah melakukan kesilapan sehingga dapat dirakam hobi terselindung yang dibuat tanpa pengetahuan sesiapapun.

Maksud sesiapapun tu, mestilah termasuk kegiatan yang diselindungkan daripada Wan Azizah. Kalau tak percaya cuba tanya Datuk Nalla, kawan baik Anwar selama 30 tahun.

Kalau pihak berkuasa telah pun membuat pengesahan, kita lihat saja reaksi Wan Azizah. Mengamuk kat siapa, kat Anwar ke ataupun pihak yang mengumumkan Anwar terlibat..!!??

3 comments:

Anonymous said...

wan jijah nak kena penampau jepun dari aljuburi ka.....mana berani kak jijah.. kelak aljuburi abis..abis la pperiuk nasi dia nak idup mewah...byk duit ya...tpm tak lama tapi kayo...

Ular Menyusur Akar said...

Zizah tak kesah. Itu sebahagian budaya hidup keluarga mereka. Perlakuan nuar bukan dia tak tahu. Tapi dek budaya, kena terima seadanya.

Anonymous said...

Kesian juga bila membaca segala macam fitnah.
Tetapi inilah hakikat hidup.Anwar juga telah membuat bermacam macam fitnah terhadap UMNO dan yg paling tak dapat diterima masyarakat apbila dia menuduh TDM bermacam2 yg buruk.TDM adalah org yg sepatutnya dia hormati kerana TDM lah yg membawa dia masuk ke UMNO dan di beri pangkat sampai ke TPM dan telah melukakan hati ramai ahli2 UMNO yg senior..Inilah terjadi apabila 'kacang lupakan kulit'
TDM cuba menyelamatkan keadaan,tetapi anwar tidak dapat menerima dgn hati terbuka.Dia seolah2 hilang arah dan olih kerana ingin menunjukkan kekuatan telah cuba melawan yg sepatutnya tidak melawan boss.
sekarang.semuanya sudah jadi bubur.Berfikir dahulu secara rasional sebelum bertindak.
Hari ini.semuanya telah di selak dan yg paling sedih,kerana tindakan yg tidak rasional,sudah di cap sebagai pengkhianat negara.
UMNO sekarang cuba untuk menyelamatkan 27 juta rakyat yg porak poranda,berpecah belah,Cina,India dan Melayu.semuanya berpecah belah.Angkara siapa?????
Fikir2 lah...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...