PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, April 25, 2011

ANWAR IBRAHIM MASIH TAK LUNASKAN JANJI DAHULU




Anwar masih berbohong dan menipu, kerana tak tepati janji-janjinya kepada rakyat. Pembohongan Anwar masih berlegar difikiran rakyat, kononnya ingin membuktikan pemimpin yang meninggalkan Pakatan PR menerima rasuah sebanyak 2 juta.

Persoalannya sekarang dimanakah buktinya. Dimanakah janji-janji telus Anwar ingin menunjukkan bukti sahih yang membuktikan kesalahan pemimpin-pemimpin yang meninggalkannya..??

Kebanyakan pemimpin dan ahli terpenting dalam parti lari daripada Anwar terdiri dariapada teman dan sahabat rapat yang telah lama mengenali Anwar. Seperti ada sesuatu yang tak kena dengan Anwar ni.

Bagi yang tak mengenalinya dan baru 2-3 kali berjumpa, janganlah taksub sangat dengan Anwar ni. Ada lebih baik pergi tanya dengan mereka-mereka yang meninggalkan Anwar dan PKR..!!!!

Mesti ada sebab dan agenda yang terselindung pada Anwar ni...!!!

1 comment:

komandomelayu said...

AnWar poorah mana boleh caya dgn janjinya,macam-macam dijanjinya tetapi yg paling simple ISU KG BUAH PALA pun tak boleh nak di settelkan...lagi berani cakap "ini bukan anwar ibrahim kalau problem tak settel"masa depan org kg buah pala... memang kau bukan lagi Anwar ibrahim tetapi ANWAR ALJUBURIT!!!PM untuk KG BUAH PALIR!!!
(mohon letak video isu kg buah Pala)

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...