PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, January 24, 2011

PKR LEBIH KUAT DARI SUPERMAN


Perdana Menteri mungkin tertekan kerana hanya memiliki majoriti kecil di Parlimen tetapi beliau tiada masalah "mendapatkan sahabat intim" sindir media. Pemimpin berusia 74 tahun itu yang 3 kali menjadi Perdana Menteri, sudah lama diketahui suka didampingi dan dekelilingi wanita jelita sejak terbabit dalam kerjaya politik.


Bezanya sekarang ialah pemimpin Parti Kebebasan Rakyat (PKR) itu diselubungi skandal seks yang berkemungkinan menyebabkan hilang kuasa. Pemimpin itu dituduh menjalinkan hubungan seks dengan pelacur kelas atasan, seorang daripadanya dibawah umur, pada parti anjurannya yang digelar 'bunga-bunga'.



Ahkbar Britain, The Sun turut menyiarkan gambar wanita yang digelar "Babes of Berlusconi" termasuk Roberta Guerra, Camilla Ferranti, Marysthell Garcia, Barbara Faggioli, kembar Imma dan Eleonora de Vivo, Karima el Mahroug, Iris Bernardi, Eleanora Gaggioli, Roberta Bonasia, Patrizia D' Addario dan Nicole Minetti.


Seperti biasa, pemimpin itu menolak dakwaan terhadapnya sambil mengulas " Saya lebih kuat daripada Superman jika dapat berparti dengan 24 wanita". Pendiriaannya dikecam dengan seorang daripadanya mengifatkan Perdana Menteri seumpama Maharaja Purba Rome yang paling "miang".


Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi menolak melakukan sebarang kesalahan selepas dituduh terbabit dalam perlacuran dan salah guna kuasa. Penasihat Berlusconi juga menolak tuduhan terhadap Berlusconi bahawa pepimpin itu memberi wang untuk seks kepada gadis dibawah umur.    -   Agensi

Jadikankah peristiwa ini sebagai iktibar dan sempadan agar sekelian rakyat tidak tersalah pilih pemimpin untuk menerajui negara. Ada setengah-setengah pemimpin dunia menganggap dan menjadikan ia sebagai hobi mereka. Padahal, mereka semuanya berselindung disebalik watak baik idola mereka, dan janji-janji manis yang telah disuarakan.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...