PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, December 9, 2010

SENATOR AUSTRALIA DESAK KES LIWAT ANWAR DIGUGURKAN


Senator bebas Australia,Nick Xenophon  menyatakan keperihatinannya terhadap kes liwat Anwar semalam ketika melawat Ketua Pembangkang dilobi Parlimen.Beliau hadir sebagai wakil parlimen dan rakyat Australia yang khuatir terhadap kes liwat bekas Timbalan Perdana Menteri itu.

Kehadirannya juga adalah untuk berbincang dengan ahli Parlimen Malaysia dan beberapa NGO dalam isu tersebut dan mengkaji proses perbicaraan yang menjadi tumpuan.Disini kita lihat pendirian Parlimen Australia ini tetap tak berubah.

Pada 11 Februari lalu kira-kira 50 ahli parlimen Australia menghantar surat rasmi kepada Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di Australia bagi mendesak kes liwat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar digugurkan.

1 comment:

santauangin said...

Apa boleh buat Perogol nak selamatkan peliwat. Kan sama sama mempunyai keinginan yg sama. Cuma cara kesedapan nya aje yg berlainan. Buat Al Juburi mungkin dia rasa akan terselamat dgn kemasukan al perogol ini dlm mempertahankan dirinya. Mungkin dia dah lupa terus bahawa diatas muka bumi ini yg lebih berkuasa hanya lah ALLAH. Apa pun kita tunggu je akan balasan ALLAH kepada Al Juburi ini.

Al Juburi tungggggggggguuuuuuuuu lah kamu akan balasan ALLAH.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...