PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, December 27, 2010

INDUSTRI HIBURAN PENCETUS DUNIA GAY

 Sejak kebelakangan ini isu seks songsang terutama " Gay " semakin hangat diperkatakan. Malah ia semakin seronok diperkatakan, apabila ramai penggiat industri dan karyawan menerbitkan pelbagai drama dan filem yang menceritakan tentang kehidupan songsang lelaki dengan dunia pondan dan gay.

Tambahan pula kehadiran artis luar negara, Adam Lambert, yang terkenal sebagai Ikon gay, dengan konsert Oktober lalu, dilihat secara terang-terangan memberi sokongan kepada gejala yang tidak bermoral ini. ada juga yang melabelkan jika artis itu berwajah jambu maka dia pasti terlibat dengan gejala " adik " dan " Abang " ini.
Namun dalam hal ini, peribahasa, sekilas ikan dilaut, ku kenal jantan betinanya, tidak boleh diguna pakai.
Ironinya sejak dulu lagi memang ada saja cerita dan gossip tentang artis-artis yang terlibat dengan gejala gay, namun sejauh manakah kebenarannya, hanya mereka sahaja yang tahu.

Bagi segelintir pihak, industri seni memang " busuk " sehinggakan segala permasalahan mudah dituding begitu sahaja. Namun ia tidak seharusnya, dituding bulat-bulat kerana orang-orang didalam industri pastinya ada jawapan tersendiri. -  Nurezzatul Aqmar Mustapa

2 comments:

Wake UP! said...

So gross! Ewwwwwww...

Kalau Allah suka jantan liwat sesama jantan, takkan diciptakannya Hawa untuk Adam?

Bodoh punya kaki seks luar tabii.

mae said...

Wake Up,

Kaum Hawa itu hanya alternatif ! Hahaha. Selain itu, Anjing dan kambing pun boleh juga bagi yang mau kelainan. Itu kan JATIDIRI ! Berani Berbeza !

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...