PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, December 27, 2010

ANWAR CAKAP TAK SERUPA BIKIN

 Nak tahu tak kenapa Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, cakap dia tak serupa bikin..??

 Ini dia antara beberapa faktor penyebab yang menjadi penyumbang kepada pembohongannya.

( 1 )  Anwar mendakwa kerajaanbersikap zalim, konspirasi polis menjeratnya dan sistem mahkamah berat sebelah. Sekiranya semuanya tak boleh dipakai, mengapa tak mahu bersumpah seperti Saiful.? Ada syarat nak bersumpah.? Nak kena lantik jadi PM dahulu ke.? Itu ke syaratnya..??

( 2 ) Anwar selalu mendakwa media utama milik kerajaan menyiarkan berita palsu tanpa bukti, mengapa tidak mengambil tindakan mahkamah.?

( 3 ) Anwar mendakwa media utama menyiarkan berita tidak benar dan berat sebelah. Namun pada masa yang sama, akhbar KEADILAN selalu mengemukakan berita yang tidak benar dan fitnah serta beberapa kali tidak masuk akal dengan fakta-fakta yang diragui.?

( 4 ) Anwar mendakwa kerajaan BN mengamalkan kronisme, favouritisme dan segala "isme". Tetapi semasa beliau menjadi Menteri Kewangan, beberapa ramai keluarga terdekat dan sahabat handai menjadi jutawan termasuk Azmin Ali.?

( 5 ) Anwar semasa menjadi Menteri Kewangan, apakah jasa dan bakti beliau kepada negara.? Kemajuan Negara pada masa itu adalah idea dan buah fikiran mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

( 6 ) Anwar mendakwa UMNO dan BN adalah pengkhianat negara dan bangsa serta mendapat pertolongan Yahudi. tetapi hairan apabila masalah melandanya dan Pakatan Rakyat ( PR ) atau Pakatan Keadilan Rakyat ( PKR ), beliau selalu keluar negara mangadap Yahudi di Amerika dan Australia.

( 7 ) Anwar mendakwa kesnya di makamah diatas tuduhan " liwat " adalah fitnah dan Konspirasi UMNO dan BN. Menakjubkan beliau mendapat sokongan moral daripada pemimpin diluar negara yang tidak bermoral yang mengamalkan amalan liwat.

( 8 ) Anwar mendakwa memperjuangkan agama dan bangsa, tetapi bersekongkol dengan DAP, parti anti-Melayu dan anti-Islam sejak dulu lagi dan sanggup menggadaikan hak-hak melayu yang sedia termaktub dalam perlembagaan sekarang.

Bak kata pepatah Paku dulang paku serpih, mengata orang Anwar yang lebih-lebih......

Pengkhianat bangsa, Agama dan negara......!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

salam 1 Malaysia

penambahan..kalau khir toyo boleh letak jawatan sebagai ketua pembangkang di sebabkan kes rasuah kenapa anwar tak letak jawatan supaya dia boleh tumpukan pada kes liwat dia?

dzimba said...

sejenis ular sawa berkepala manusia bro.. kerja dia membelit la..

zizie said...

KALAU UMNO DAN BN DPT pertolongan Yahudi SUDAH TENTU MALAYSIA NI KAYA RAYA MCM SINGGAPURA.BONGOK PUNYA ANU-WAR.MEMANG PATUT DIA DILEBELKAN CAM TU...

Anonymous said...

TU LA...

KAK PIAH SAY : MUKA KAU TAK BERSERI LA ANUAR , APE DIKKKK KATE ORG TU APE.. TAK BER NURR GITEWW...

MUNGKIN DIK ANUAR TAK TELAN AIR JUBO AKAK NI KUT DULU, TU LAH TERMAKBUL SUMPAH AKAK NI , IDOP KAU TAK BERKAT DIK... PERCAYALAH.

TAK PE KALAU KO RASA KO TAK LEH MASYOKK SYORGA,, KO G JER SYURGO NIK AJISS YANG BER LIFTT ITEW... BOLEHLAH KO KINKY KAT SITU...
3SOME PUN OK GAK...

KEJI LAH U ALSSS ...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...