PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, March 7, 2013

BUKTI ANWAR BERBOHONG ISU LAHAD DATU..!!!


Manusia sebegini yang bakal dilantik oleh Pakatan Haram Jadah PR untuk dijadikan PM Malaysia kelak..?? Cukup sifat kurang ajar, biadap dan kurang sopan apabila menjawap soalan yang diajukan oleh wartawan.

Beginikah ciri-ciri manusia terpilih oleh Pakatan PR untuk dijadikan peneraju dan pemimpin bakal memimpin Malaysia..??

Nasib baik bukan KBC yang bertanyakan soalan, jika sayalah Anwar haram jadah ni buat macam tu, akan aku ludah muka dia terang-terang depan semua wartawan. Tak cukup dengan itu, nak KBC baling kasut tepat kearah muka Haram Jadah bangsat bergelar Anwar ni..!!!

Apabila di soal oleh wartawan, sepatutnya jawaplah dengan jelas dengan sikap bertanggung jawab memberikan penerangan kepada setiap rakyat Malaysia agar semuanya tahu hal yang sebenarnya.

Tahulah kau kaya Anwar, sikit-sikit nak saman apabila diajukan soalan..!!! Kata orang tua-tua apabila manusia sebegini mampos nanti janganlah bunga yang diletakkan dikuburnya tetapi siramlah air kencing biar hancing busuk dihidu orang ramai.

Manusia paling jijik di Malaysia ni adalah Anwar yang terserlah dengan sikap biadap dan kurang ajar...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Betul tu.. aku pun dah naik menyampah, meluat dan semuanya pada si bangsat ni.. memang patut diludah je muka si nuar jubor ni.. Kahak ptuih!!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...