PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, February 19, 2013

VIDEO YANG BAKAL PUNAHKAN NIK AZIZ....!!!

2 comments:

Anonymous said...

sememangnya ada klas tersendiri. alunan lagu dan rentaknya amat sayu hingga meleleh air mata bro. tak tau pulak macamana rakyat Kelantan menghayatinya.

Anonymous said...

tahniah.. rakyat kelantan

pakat2 ubah pulok weh!!
selama ini asyik digula2kan oleh pemimpin2 maksum pas yg tau buat ceramah siang malam tapi keje utk rakyat tak tau nak buat.. lepas tu menyusahkan rakyat lagi ada lah.. tiap lepas ceramah mintak derma dari rakyat.. rakyat hidup susah pemimpin2 pas hidup senang lenang hasil duit derma rakyat.. janji nak buat itu ini tapi habok pun tak jadi, duit derma hilang macam tu jee.. tak tau pegi mana.. duit projek ladang rakyat, rampas tanah rakyat, bagi balak pada org cina, tapi rakyat dapat apa..?? lagi menyedihkan harta/tanah rakyat yg diusahakan bertahun2 dirampas sesuka hati oleh pas..

senang pemimpin2 pas ni buat keje.. bila rakyat adu masaalah depa kata dah takdir, takdir, takdir.. tapi derma tetap mintak dari rakyat..

ubah pakat ubah weh!!

lagu ni kawe bagi limo bintang.. meme terbaekk....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...