PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, February 18, 2013

KEJAM..!!! VIDEO PEMBANTU RUMAH INDON LAMBUNG BAYI..!!!



Memang biadap tindakan pembantu rumah Indon ni mencederakan bayi kecil majikannya. Tak sedar dek untung, dah lah makan minumnya majikan berikan.

Tiap-tiap bulan terima gaji dari majikannya tetapi buat perangai seumpama orang gila meroyan..!!!

Agaknya Indon ni kurang siuman kot sehingga sanggup membaling dan menghempas bayi kecil yang masih tak tahu apa-apa selain menangis jika berkehendakkan sesuatu.

Inilah agaknya ada kes dulu pembantu rumah Indon dibaling seterika panas dan air panas agaknya..!!!

Syaitan punya Indon...!!!

4 comments:

Anonymous said...

Takde kerja..minta kerja..melutut lutut minta kerja....! Gaji mahu lebih...gaji mau banyak ! tapi kerja nya apa ???

Anonymous said...

Sedih betul la cibai ni buat mcm ni..kalaulah anak aku..mampus lu babi!!!!!!

Anonymous said...

betul cibai lu bibik sial!!!!!

NIA comel said...

Hellow,,,
Kalau cakap pakai otak lah brow!
Panggil orng tu namanya,,,, jangan cakap indon indon!kau hina menghina smua orng indonesia!lsebab tk sEmua WARGA INDONESIA macam Itu,,,,,,,
HINALAH ORANG yg MelaKukaNnya,Tpi Jangn HINA INDON INDON.
SEBAB WARGA INDONESIA TAK SEMUA BURUK.....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...