PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, February 2, 2013

BEKAS KETUA POLIS NEGARA MUSA HASSAN TAHU PR KAKI TEMBERANG..!!!


Jika dikhabarkan PR adalah satu parti temberang dan penipu, sudah pasti kebanyakkan rakyat tahu kerana mereka sering berpolitik dalam apa jua sekalipun.

Kesemua tindak tanduk mereka bermotifkan politik, salah satunya adalah bab air. Penyebab utama masalah air yang berlaku sekarang adalah kerana kerajaan NEGERI SELANGOR yang dipimpin oleh Menteri Khalid gagap.

Dituding jari kepada SYABAS kerana permasalahan tersebut tetapi sebaliknya kerajaan Negeri Selangor turut terlibat kerana masalah air masih berlanjutan sehingga kini malah lebih teruk dan paling teruk dalam sejarah Malaysia.

Apa lah salahnya sebagai pemimpin yang dipertanggung jawapkan untuk mengurus permasalahan rakyat turut membantu meringankan masalah tersebut..?? Ini tidak menyalahkan pihak lain tetapi tidak mengambil jalan inisiatif untuk menyelesaikannya.

Apa yang PR buat dimasa rakyat dibendung masalah air ini adalah mengeluarkan dana berjuta ringgit untuk menjahanamkan lagi rakyat Malaysia dimata dunia. Kata orang ini adalah masa PR, kerana mereka bergelar pembangkang.

Jikalau lah kononnya PR sudah bergelar kerajaan nanti, sudah pasti PR akan mengekang dan membenteras pula pihak yang menentangnya tak kiralah dari badan ataupun parti apa sekalipun.

KBC sangka cuma pendapat KBC sahaja yang mengatakan PR pasti akan menggunakan undang-undang ISA semula. Nampaknya bekas ketua polis negara pun sependapat dengan KBC, perkara sebegini sudah pasti akan berlaku cuma undang-undang ISA tersebut akan ditukar nama dan ditokok tambah dengan kemahuan puak PR.

PR kan kaki pusing...!!! Dulu kita soal mereka kenapa dana Yayasan Selangor boleh merosot sehingga menanggung beban hutang berjumlah lebih 7 juta dalam masa cuma 3 tahun, PR jawap BN makan rasuah...!!!

Di tanya pula bab mengapa tingkah laku pemimpin PR kebanyakkan terlibat dengan skandal seks termasuklah hubungan intim dengan bini orang, anak orang, hubungan sejenis dan bermacam lagi, PR jawap dengan berdemo ditengah jalanraya...!!!

Jikalau dah bergelar kerajaan lah sebegini disoal lain dijawap lain, akibatnya kebelakangan hari nanti nak tanya soalan apa pun tak boleh..!!!

Akan datang Puak PR buat soalan sendiri dan jawap pun sendiri lah gamaknya...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...