PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 20, 2013

CUKUPLAH WALAUPUN SEKADAR RAKAMAN SUARA...!!!



Walaupun sekadar rakaman suara yang dapat dibongkarkan, tetapi pasti pendengar cukup kenal dengan mengecam suara rakaman tersebut. Sudah tentu pendengar dapat meneliti suara rakaman mengaitkan pemimpin pembangkang yang memang kuat seks.

Paling bestnya, pemimpin puak pembangkang bukan kira bini orang ke, anak orang ke, anak kawan-kawannya ke, baik tak kira lelaki mahupun perempuan pun dibedalnya.

Yang menarik pula,penyokong dan pencacai pemimpin songsang puak pembangkang tetap meneruskan hajat mereka walaupun telah terbukti pemimpin mereka terlibat. Pencacai dan anjing-anjing PR ni mesti ada sesuatu yang ditunggu dari pemimpin haprak mereka tu.

Lihatlah rakaman suara 2 pemimpin haprak PR dibawah...



Dengarkan pula suara pemimpin utama mereka dalam memainkan peranan utamanya...



Manusia tak guna sebegini nak diangkat sebagai pemimpin oleh pencacai PR...???

IPOH – Polis mengesahkan cakera padat digital (DVD) yang didakwa mengandungi adegan seks membabitkan Speaker Dun Perak hanyalah rakaman audio tanpa sebarang visual.

Ketua Polis Perak, Datuk Mohd Shukri Dahlan berkata, daripada siasatan yang dibuat, didapati DVD berkenaan tidak mengandungi sebarang visual adegan seks seperti yang digembar-gemburkan sebelum ini.

Bagaimanapun menurut beliau, siasatan terperinci masih dijalankan dan DVD berkenaan telah dihantar ke Amerika Syarikat untuk siasatan lanjut.

“Kita tidak dapat mengesan sebarang visual pada DVD itu, namun polis akan meneruskan siasatan dan keadaan ini mungkin akan mengambil masa lebih lama sebelum polis dapat melengkapkan siasatan,” katanya.

Dalam laporan sebelum ini menyebut, DVD berkenaan dihantar ke Unit Forensik Polis Diraja Malaysia (PDRM), Cheras untuk ujian bayang dan dalam tempoh berkenaan, seramai 11 saksi dipanggil untuk memberi keterangan bagi membantu siasatan.

Kes berkenaan disiasat di bawah Seksyen 292 Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah.

Pendedahan mengenai DVD berkenaan tercetus pada hari terakhir Persidangan Keempat Mesyuarat Ketiga, Pengal Kelima, Dewan Negeri Yang ke-12  Perak, 21

Disember lalu apabila dua wakil rakyat DAP, V Sivakumar dan A Sivasubramaniam memaklumkan menerima sampul surat melalui kiriman pos laju mengandungi DVD yang didakwa memaparkan aksi seks Datuk R Ganesan bersama seorang wanita dalam keadaan mengaibkan. SINARHARIAN

3 comments:

Angin Laut China Selatan said...

Salam...

Saya telah pautkan blogtuan ke blog saya. mohon tuan pautkan blog saya ke blog tuan jua. tkasih

http://anginlautchinaselatan.blogspot.com/

Anonymous said...

fuhh.. ganasssss... depan islamik belakang kongkek sana sini...

terlalu banyak bukti bro berkat solat hajat lebai2 pas, Allah dah tunjukan... tapi balaci2 diorg ni dah taksub, mata hati dah tertutup dgn segala bukti kemungkaran yg dilakukan oleh pemimpin2 maha maksum diorg ni....

boleh hancorr masa depan agama dan generasi anak2 kita...

pr pasti akan dikuburkan...

KAMUNTING CENTRAL said...

Salam Boss... Terbaik Blog Boss... Mohon dapatlah kiranya dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com ke blog boss.. Terima Kasehh Boss....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...