PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, July 9, 2012

UNCLE SEEKERS BAKAL KE TALI GANTUNG...???


Uncle Seekers dikenal pasti sebagai mafia dadah atau dijumpai banyak dadah di rumah selebriti itu.


Dengan hal demikian, membolehkan "Hang Jebat Bangang" ini ke tali gantung.


Air kencing Uncle Seekers atau nama sebenarnya Syed Abdullah Syed Husein Al-Attas hari ini disahkan positif dadah selepas direman semalaman oleh polis Johor.


Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kontinjen Johor, Asisten Komisioner, Mohd Akhir Ishak berkata, Syed Abdullah yang direman bagi membantu siasatan berhubung penyiaran artikel dalam blognya didakwa memfitnah Sultan Johor itu positif mengambil dadah jenis morfin.


"Laporan polis telah dibuat dan kes disiasat Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik IPD Nusajaya di bawah Seksyen 15 (1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952," kata kenyataan jabatan itu.


Ujian air kencing dijalankan pada jam 1.25 tengah hari.Beliau kini ditahan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nusajaya.Laporan dibuat dan kes disiasat oleh Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik IPD Nusajaya dibawah Seksyen 15 (1) (a) Akta Dadah Berbahaya 1952.


KBC ingat otaknya saja yang kotor, rupa-rupanya dirinya pun tak bersih. Itu pasal selalu jumpa hantu, sebab perangai pun macam hantu..!!!


Sepatutnya mamat ni tak digelar Uncle Seekers tetapi seharusnya dipanggil "Uncle Suckers", sebab barang haram pun disedut.


Bila dah hayal, itu yang merepek memburukkan kerabat DiRaja pula.


Orang yang boleh berkawan dengan si Suckers ni pun hanyalah hantu saja..!!!

8 comments:

Anonymous said...

HEHE....PADAN MUKA.

Cengkenit said...

Mana nak jumpa hantu...hantu semua menyorok takut pada dia.takut terlibat dgn najis dadah mcm dia...

Anonymous said...

morphin dlm air kencing 2 hari dah hilang.... maknakata dia baru nyedut la tuu.....

Anonymous said...

syed abdullah @ evilsuckers adalah contoh yg jelas buat kita semua yg dia adalah . HANTU BERTOPENGKAN MANUSIA. dan sememangnya hantu suka sedut dadah. SYED ABDULLAH ! kau baru ada akai . hantu kena gari.

usin said...

patutla hantu respek lu...rupanya lu king of de hantu. ikut suka lu la bro. lu buat lu tanggung!!!

khalid Syiah laknat said...

nk cpt glem tulis blog pakai morfin, hambik enko.... biar dia mampos gian dlm lokap.Patut pun selama ni dia nmpk hantu, rupa-rupanya kaki lalok. kepala tgh high tunggul matipun disangka jembalang, kih..kih... hambik engko uncle..

Anonymous said...

hantu pun serendar dgn dia ni... silap2 hantu pun boleh dicekek sampai mati..eh boleh mati lagi kehantu ni...

ingatan pada hantu2 semua....kalau tak nak mati kali kedua baik cabot kalau nampak siuncle..

pok ngah nik ajis said...

Air kencing budak hantu ni disifatkan positif dadah morphine. . .Maknanya kena tahan kat pusat serenti. .tak ketali gantung le. . Sbb tak lebih 15g. . bukan seksyen 39B. . .

Bagi aku kalau air kecing dah disaring 2/3 kali. .Positif juga. .confirm budak ni penagih. . .Antor pusat je. . .Bagi dia kawat. .Naik stage jadi tukang masak. . naik stage jadi wartawan pusat. . Keluar artikel2 siapa jadi kapal selam yg masukkan dadah dalam jel dan pusat serenti. . .

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...