PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, July 19, 2012

PAPAGOMO BERI AMARAN KAT NURUL IZZAH..!!!


Kenapa pula si Nurul ni nak mengamuk kat PapaGomo sekarang ni, takut pembongkaran yang lebih besar lagi ke tentang perangai bapanya..?? Kenapa sehingga sekarang Anwar tak berani nak menyaman "Datuk K"..??

Apa yang anwar nak tunggu lagi..?? Banyak lagi orang yang membongkar perangai Anwar seumpama adik Azmin, Ummi Hafilda sehingga keceramah Anwar pun Ummi berani nak bertentangan dengan Anwar.

Sebaliknya Anwar terus mengambil sikap mendiamkan diri, jika Anwar dipihak yang benar sudah pasti Anwar takkan lepaskan peluang nak buat duit ni..!!

Datuk "K" tak berani nak saman, Ummi Hafilda Anwar takut nak saman, DatukNalla pun Anwar masih menggigil nak saman, semuanya Anwar takut..!!!

Ada hati pula anaknya nak bercakap besar dan bongkak nak beri amaran kat blogger PapaGomo, sikit je masa lagi wahai cik Nurul. Masa yang paling terbaik adalah 2-3 hari nak PRU ke 13, kita tengok saja siapakah mulutnya terlopong-lopong nanti nak jawap..!!!

Menerusi entri terbaru, Papagomo berkata, "sungguh lantang suara Izzah dalam gelagatnya cuba menghilangkan kebimbangan hati beliau tentang perangai bapanya Anwar Ibrahim."

"Wahai Nurul Izzah janganlah bersikap hipokrit dalam memperjuangan keadilan dalam arena politik Malaysia."

Jika anda menuntut tindakan diambil ke atas Papagomo mengapa anda tidak pula mendesak bapa anda Dato Seri Anwar Ibrahim mengambil tindakan saman ke atas (ahli perniagaan yang bertindak sebagai Datuk K) Datuk Eskay, Papagomo dan rangkaian blogger yang lain?" katanya sambil menyoal mengapa hanya mendesak satu pihak dan kemudiannya menyalahkan pihak kerajaan terutamanya Umno apabila sesuatu isu timbul berkaitan Anwar.

"Gomo malas nak ulas panjang berkenaan pekara ini, namun amaran buat Nurul Izzah kerana dalam minggu ini Gomo akan berikan satu tampatan maut untuk Nurul Izzah agar bersedia dengan tanggungjawab sebagai seorang anak yang menasihati bapanya," katanya lagi.

3 comments:

Anonymous said...

good job..papa gomo please proceed the best for the people. your serve is the best...

Anak Lenggong said...

Alaaa...suruh siizah tu kulum je kote bapak dia..

Anonymous said...

cadang umi lawan anwar pada pru 13 nanti, tamatkan terus angan angan bakal PM Malaysia tu. Tak sio aku tengok dia jadi PM Malaysia.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...