PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, March 14, 2012

PAS SEMAKIN BUTA HURUF TENTANG UNDANG-UNDANG ISLAM..!!!



PAS dah semakin tak kesah sekutunya mempermainkan dan mempersendakan kitab AL-Quran pula kali ni. Seperti budak termakan banyak gula-gula, jadi bodoh menurut walaupun peradapan ini ditentang dalam agama islam.

Kitab AL-Quran dibenarkan dipegang begitu saja tanpa melarang mahupun menghadkan perbuatan biadap sekutunya DAP memegang Kitab AL-Quran dikhalayak ramai, seperti membelek buku majalah hiburan.

PAS terlalu anggap mudah dalam hal ni, berterusan melanggar undang-undang Islam dengan membenarkan apa yang dilarang selama ini. Kitab AL-Quran adalah terpelihara hanya orang yang mensucikan dirinya saja dibenarkan memegangnya.

PAS ingat saja-saja boleh kasi pegang ke, dibenarkan di depan mata mereka pula tu..!!!

3 comments:

Anonymous said...

Pas dan pkr pengkhianat bangsa sendiri...fakta yang sangat memalukan.......andai Malaysia tergadai kubur pemimpin Pas dan pkr akan dikencing oleh anak cucunya yang Menolak kerjasama dengan UMNO tetapi sedia ‘tunduk’ kepada Dap. - Sejarah perjalanan politik negara sudah membuktikan bagaimana pemimpin dan ahli Pas menolak sebarang kerjasama dengan UMNO biar pun demi kepentingan orang Melayu dan umat Islam.
Malahan sebelum ini Pas juga terpaksa mengorbankan perjuangan negara Islamnya semata-mata desakan Dap, oleh itu apakah Pas masih menganggap ia sebuah parti yang bermaruah jika sentiasa tunduk kepada kehendak Pkr dan Dap?
Sebaliknya, Pas bukan sahaja membuka pintu seluas-luasnya untuk menjalin kerjasama politik dengan Pkr dan Dap tetapi juga bersedia ‘tunduk’ dengan kehendak kedua-dua parti berkenaan.
Walaupun sebagai sebuah parti Islam, Pas sepatutnya menegaskan yang benar itu benar yang salah tetap salah, namun dalam banyak perkara Pas lebih banyak meletakkan kepentingan politik mengatasi segala-galanya. Ia jelas apabila Pas turut bermati-matian mempertahankan pemimpin-pemimpin pembangkang yang terlibat dalam masalah moral.
Rakyat terutamanya orang Melayu sudah tertentu tertanya-tanya kenapakah Pas menjadi begitu jahil sehingga sanggup diperbodohkan dan 'memperkudakan' ahli-ahlinya demi mencapai cita-cita politik parti ajarah sesatnya itu.

Anonymous said...

memang terbaekkkkkkkkk..sanggup bekerjasama dengan setan demi menjatuhkan bangsa dan agama sendiri.. depa x tau ke yg setan tu x kan biarkan org islam duk atas dia, dia paneh, dia akan melenting.. skrg ni setan tu sanggup buat apa saje utk dptkan kepercayaan depa, sanggup baca Al-quraan, sanggup bc hadis, tp tggu la hangpa..jaga2 hangpa, aku takot pasni hangpa plak yg dok kt tokong depa..

.Gory. said...

Masyaallah. Dari kecik aku diajar nak pegang Quran kena ambil air sembahyang, kerana Al-Quran itu sangat suci.

Ini, entah dah samak ke belum diorang ni. Mandi wajib tak tahulah diajar ke tak/

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...