PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, March 21, 2012

ANWAR SANGGUP HIDUP DI AMERIKA JIKA KALAH PRU KE-13..!!!


Betul ke apa yang saya baca didada akhbar ni bahawa Anwar si ketua pembangkang sanggup hidup dalam buangan.??? Siap dengan pelan rancangan dan sebagainya untuk meminta simpati rakyat Malaysia untuk terus memperjuangkan dendam untuk berkuasa.

Menurut rancangan itu Anwar akan meninggalkan negara ini dan hidup dalam buangan di sebuah negara Orang putih, kata hidup dalam exile. Segala persiapan, menurut al-kisah itu sudah siap sedia. Tapi exile yang dimaksudkan bukan dia dibuang negeri oleh sang penguasa, tapi memilih untuk tinggalkan negara secara sukarela.

Negara yang akan didiaminya tidak lain dan tidak bukan ialah negara Uncle Sam iaitu Amerika Syarikat negara yang bebas memperjuangkan perkahwinan sejenis. Bandar raya yang dipilih ialah New York, dan Anwar dikatakan sudah pun bersedia dan memiliki rumah di situ.


RUMAH DI BANDARAYA NEW YORK

Benarkah Anwar akan bertindak demikian seperti apa yang telah dilaungkan diceramahnya..???

Mengapa sudah tidak tahan lagikah tinggal di Malaysia..???

Menurut maklumat orang dalam PKR sendiri, segala berita mengenai sokongan yang diperolehnya daripada kumpulan Yahudi antarabangsa, dan kritikan yang dihadapinya di Malaysia, telah menaruh simpati yang amat sangat di kalangan pelobi-pelobi Yahudi di Amerika Syarikat.

Kesian juga tengok penyokong taksub Anwar yang selama ini mempertahankannya kerana dibohongi hidup-hidup sedangkan Anwar mempunyai banyak harta yang mewah diluar negara termasuk syarikat yang dimilikinya, untuk terus mengumpul kekayaaan disebalik maki-hamun terhadap pemimpin tertentu.

1 comment:

Anonymous said...

muka nwar mcm isy!!! kening bertaut mcm isy! isy! isy! Nau'zubillah....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...