PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, September 10, 2011

TOK NIK KELATE MUDAH LUPA...!!!



Pas menyifatkan usaha UMNO untuk menawan negeri Kelantan daripada Pas tidak akan mendapat balasan yang baik di akhirat kerana ia tidak selari dengan kehendak Islam. Menteri Besar Kelantan, Tok Nik Aziz berkata, UMNO boleh meletakkan apa sahaja sasaran kerusi untuk dimenangi pada PRU-13 tetapi usaha mereka itu tidak berfaedah di mata agama.

Malah beliau yang juga Mursyidul HAmPas menyindir jika UMNO yakin boleh menang 23 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan mendapat kerusi majoriti di Kelantan, maka HamPas pula akan menang 60 kerusi Parlimen bagi membentuk kerajaan bersama pakatan pembangkang di peringkat pusat dengan bongkaknya.

HamPas hendak menang Parlimen 60 kerusi, segala usaha langsung tidak ada faedah untuk akhirat melainkan dengan Islam, UMNO kena faham duduk atas dunia ini bukan manusia buat, tapi Allah Taala buat kata Tok Nik dengan megahnya.

“Allah Taala menetapkan bahawa hujung dunia ini ada pembalasan di akhirat, syurga dan neraka, yang kena dengan kehendak al-Quran dapat syurga, yang tidak kena neraka, orang Arab pun kalau tidak kena dengan al-Quran akan masuk neraka, inikan pula orang Melayu,” kata Tok Nik.

Tetapi Tok Nik ada fikir tak kenapa Allah Taala tidak izinkan HamPas menang banyak kerusi..?? Pasti ada kebaikannya berkeputusan demikian, lebih-lebih lagi Tok Nik yang lupa-lupa ingat ni sedar adakah soalan politik akan dikemukakan diakhirat nanti.

Tok Nik seakan sudah lupa dan nyanyuk setelah soalan agama dan politik disatukan, dan didendangkan pula kepada yang taksub berpolitik demi tatah berkuasa didunia sementara ini..??

Negara Islam..?? Kenapa, adakah kita diperintah oleh British lagi..??

Bukankah orang Melayu yang memerintah, disebalik menyokong komunis PKM yang ingin jadikan negara Tanah Melayu jajahan yang ke 20 mereka..?? Tok Nik dah mula melalut, ceramah agama disatukan dengan niat taksub berpolitik.

Demi apa Tok Nik, nak bebaskan negara kita dari British ataupun komunis..?? Dah bebas dah, dan dah 54 tahun negara Malaysia merdeka bebas dari segala jajahan asing..!!!

Tok Nik mudah lupa...!!!

6 comments:

Anonymous said...

Kata-kata hikmah dari Pencacai No 1 UMNOXXX.....Pukikari

Aku cuma nak pesan satu sahajalah... menteri-menteri, timbalan-timbalan menteri, pegawai-pegawai khas, TERAJU, PEMANDU dan segala-gala yang ada di Putrajaya sekarang ini, eloklah berkemas beg masing-masing. Aku tak nampak lagi PRU13 nanti, UMNO-BN akan menang... sebab yang membunuh UMNO-BN bukanlah parti itu tetapi kerana para pemimpinnya yang BANGANG TAK SUDAH-SUDAH!!!

Jom Berubah...selamatkan Malaysia

Anonymous said...

bila tok nik tukar nama. nama asal pork nik najis

Anonymous said...

HamPAS dah jadi sampah...!!

Anonymous said...

mari selamatkan PAS dari jadi telunjuk sipemain jubor. Talkinkan segera agar mereka sedar akan diri mereka yg syk sendiri.

Anonymous said...

anon 12:24..
rasa pemimpin bangang, jumud, tolol lagi bodoh sombong adalah lebih tepat ditujukan kpd pemimpin hampas dan sewaktu dengannya.

kamu ni ni pun pencacai parti yang sewaktu dgn parti ayah pin..at least parti ayah pin tak menyembelih bangsanya sendiri dan tidak menkafirkan mereka..eloklah kamu tu bertaubat nasuha..

nik najis ni elok campak je kat pembentong...biar tersedor dari nyanyuk dia..tak reti nak turun-turun...

Anonymous said...

Tok Nik Najis Anjing ni bercita2 nak menongkat langit dgn roket DAP. sekarang ni pun PAS x de haluan. Ada hati nak menganti teraju Putrajaya.

Gi mampos lah PAS. Parti otak kacau depa ni.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...