PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, September 19, 2011

SAH PAPAGOMO FITNAH..??




Kamera Night Vision yang menghasilkan IR akan menghasilkan imej hitam putih atau ‘monochromatic image’ ini kerana radiasi bahang itu adalah diluar dari spektrum warna yang visible lantas imejnya tidak di dalam warna. Bagaimanapun, kejelasannya dan kontrasnya adalah sebaik imej yang terhasil dalam warna.

Bagaimanapun, jarak ruang pandang kamera ini tertakluk kepada sinar infrared yang dihasilkan oleh LED nya. Kamera pengintipan atau tinjau premium selalunya mempunyai jarak efektif sejauh 150 kaki.

Cuba nilaikan video penjelasan dibawah...



Hendaknya kita mengambil iktibar, tidak semua yang hitam putih itu adalah barang lama atau barang sendaan. Di dalam soal video seks yang didakwa menunjukkan Dato’ Seri Anwar Ibrahim mengadakan aktiviti seksual dengan seorang pelacur, hitam putih itu adalah canggih.

Mungkin kita akan tukar topik pula kepada ini semua sah satu perangkap terhadap Anwar, jika benar lelaki itu Anwar. Soalnya, kalau ia perangkap, kenapa Anwar boleh masuk perangkap?

SELANJUTNYA KLIK DISINI

2 comments:

Anonymous said...

YANG LAWAK TU,

BLOGGER2 DAN TUKANG2 KOMEN PENCACAI PR BEGITU YAKIN YANG BAWA HANDYCAM TU ESKAY LA, BAJU ESKAY BETUKAR WARNA LA..TAPI TIBA2 YANG SORANG LAGI TAK KENAL PULAK? WALHAL ESKAY HANYA SEKALI SEKALA SAJA DALAM VIDEO TU, SENANG2 JE DEPA BOLEH KENAL BUKAN?
KAH KAH KAH...MUNAFIK PUNYA PUAK PAKATAN! KANTOI ALL TIME KORANG SEMUA! KAH KAH KAH

Anonymous said...

kalau dah bangang tu ngaku jer...

jangan belagak pandai...

kalau dah buat ngaku jer...

bukan nak kena marah pun...

kes ko ni tak berat sangat cuma ko nanti kena tarik telinga dan jijah jer...

sedap dah dapat...sakit tahan la skit...

pejuang hamas

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...