PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, March 18, 2011

PR BUAT UNDANG-UNDANG RIMBA LAGI




Setiap kali Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak bersidang, Pakatan PR mesti nak buat hal. Awal-awal lagi dah bagi amaran nak boikot Sidang DUN.

Sebenarnya mereka ni malas nak buat kerja, tu pasal nak buat hal lagi pada Sidang DUN yang akan diadakan pada 5 April. Pakatan Haram memberi amaran jikalau pihak polis campur tangan, mereka akan memboikot Sidang DUN yang akan berlansung.

Kepala mereka, Nizar Jamaluddin dengan nada sumbangnya berkata anggota polis bukan sahaja dikerah mengawal bangunan SUK, tetapi sehingga didalam Dewan desaknya.

Alahai Si Nizar ni, dah jadi macam cikgunya si pemutar alam yang ketakutan dengan ujian DNA sehingga nak mengheret PM sekali, dalam kes Liwatnya yang dah tertangguh lebih kurang 100 kali sehingga la ni.

Jikalau Nizar lahabau ni tidak buat hal dengan berdemontrasi diluar dan sehingga kedalam Dewan satu ketika dahulu, takda la pihak polis nak mengawal sampai kedalam Dewan.

Semuanya bermula daripada Kepala Pengkhianatnya, Nizar yang sering mencari pasal dan sering menduga kesabaran pihak lain. Sidang Dewan DUN pun nak buat macam rumah sendiri, tak tahu malu dan tak hormat langsung kepada undang-undang Persidangan Dewan Undangan Negeri Perak.

Nizar suka buat undang-undang sendiri dan sesuka hati nak buat kerja ke, tak buat kerja ke, yang telah rakyat amanahkan kepadanya.

Semuanya terpulang ditangannya nak buat Sidang Dewan DUN seperti kat jalanraya, tabiat berdemontrasi untuk mencari publisiti murahan agar terkenal, kononnya berjuang demi rakyat.

Sering melaungkan sistem Demokrasi, tetapi Pakatan Haram PR la yang sering mencabul sistem Demokrasi dalam Sidang DUN. Selalu buat hal dan kecoh seperti pasar malam dalam Dewan Persidangan, menggunakan undang-undang Rimbanya untuk menghakim seseorang, agar mereka dilihat seperti tertindas.

Sungguh hebat lakonan mereka untuk memancing hati rakyat agar terus membenci semua agenci kerajaan dan menyokong mereka yang emtah mana betulnya.

4 comments:

Anonymous said...

dia ni memang macam beruk sekandang

Laksamana Bentan said...

Nizar memang dah tak laku di Perak.
Ramai pengyokong Pas atas pagar dah lari dan Paling malang ahli2 juga sudah tidak minat dengan parti Pas.

lepas ni Pas akan kata konspirasi UMNO-BN menyebabkan partinya tidak mendapat sokongan.

Ahli2 Pas dah mula sedar, sebenarnya Pas adalah khawarij dalam Islam yang perlu dijauhi dan ditentang habis-habisan.

Anonymous said...

saya comform takda polis berkawal sampai dalam DUN....yang berkawal dalam DUN adalah Bentara DUN yg terdiri dari kakitangan Awam pjbat SUK Perak

Anonymous said...

MAKIN JAHANAM LAA PEMBANGKANG KAT PERAK. KETUA PEMBANGKANG PUN DH MEROYAN GILE TALAK NAK BUAT MCM MANA. AGENDA RAKYAT DH TAK PEDULI. YG DI KEJAR KETA CAMRY KEHKEHKEH

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...