PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, February 16, 2011

POLITIK USANG NIK AZIZ DAN PAKATAN ROSAK




Salam Maulidur Rasul kepada semua muslimin dan muslimat, jadikan Nabi Muhammad SAW perbandingan amal dan akhlak kita. Muhasabahkan diri, perbanyakan ilmu, tingkatkan amalan, perhalusi akhlak, utamakan yang wajib, tinggalkan yang dilarang, mencegah yang mungkar dan perjuangkan daulah Islam, inilah kewajiban peribadi dan hakiki kita dan bukanlah tanggungjawab kerajaan sebaliknya diri kita sendiri.

Ingin menyanggah sedikit kenyataan Nik Aziz yang mengatakan UMNO menganggap "Islam besi buruk" adalah firasat Menteri Besar itu sendiri, diharap Pok Nik sedar akan politik usangnya. Perkara yang haram tetap haram, atau haram boleh jadi halal..???

Kepada segelintir masyarakat yang sentiasa mengkritik dan mencerca, ini adalah permainan politik yang menyebabkan segelintir rakyat buta hati, menyokong pemimpin yang tidak sepatutnya kerana dipenuhi tingkahlaku sumbang dalam menegakan agama Islam, jangan jadi kroni-kroni pembodek politik yang belum sepenggal hidup mewah dan menunjukan taringnya.

Apabila Felda dipolitikan, pelbagai isu dibangkitkan, segala tomahan dilemparkan yang menggambarkan Felda amat teruk sebenarnya adalah dakyah politik kotor untuk memburukan Felda. Pada realitinya kehidupan di rancangan Felda aman makmur serta telah menyelamatkan dan menambah pendapatan ekonomi orang Melayu disana.

Menasihatkan orang supaya jangan pertikai apa yang belum pasti terjadi cukup pandai, tetapi Pakatan Rosak menulis macam malaikat apa yang dikatakan Pakatan Rosak tentang 100 hari mereka macam wajib terjadi. Mengatakan media cetak dan elektronik arus perdana menjalankan propaganda kerajaan tetapi Pakatan Rosak menulis di interaktif mengambil kesempatan menjalankan propaganda parti sokongan mereka tidak salah pula.

Nama je bertampung pada parti berteraskan keadilan tetapi dalam kesemuanya ingin melebihkan kepada pihak Pakatan Rosak saja. Mana keadilan parti yang dibawa sedangkan kes Liwat Anwar pun dilakukan secara tertutup..??  Bagi la rakyat semua tahu apa yang telah terjadi baru dikatakan adil.

Semoga usaha menyedarkan rakyat sentiasa diteruskan dan kepada pihak yang tahu mengkritik saja, sedarlah sebelum anda teraniaya dan diperbodohkan oleh politik usang Pakatan Koyak Rabak yang digelar Perosak Rakyat ini.

5 comments:

Anonymous said...

kpd ustaz2 di Msia ni tolonglah bawa N.Ajis ni mengaji semula dim sek pondok atau pun SAR...dia dah lupa aajaran Islam sebenar...itu lah jgn berpolitik...

atas pagar said...

dulu nk aziz mengata BN bekerjasama ngan mic mca tapi la... dia duk berpeluk ngan lim kit siang apa hal? peluk semacam,,,,tulah pak nik jangan ngata sedap mulut ,,sedkit Allah uji,,,ha ,,,apa nak kata?

Anonymous said...

PELOK SEMACAM JER.. JANGKIT KAT ANUAK APAAA HAHAHAHAHAHA .. SIAPA TAU KAN . DALAM HATI ADA TAMAN ...

Anonymous said...

ISLAM AJAR MENGATA KAT ORG KE POK NIK OI.. KAT SITU PUN HANG DAH SALAH ...
PI MAMPOIH LA SENANG , KAMI TAK PERLUKAN HANG PUN KAT SINI,
PARASIT!

Anonymous said...

KAK PIAH :

POK NIK , BETTER KO AMBIK SERBAN KO TU BUAT KONDOM SI ANUAR , KO MEROSAK IMEJ ISLAM BILA BERPAKAIAN SEBEGITU,

ISLAM TAK MENGAJAR MANUSIA MENGUTUK NGUTUK OKAY
/ME FLIPS HAIR....

WALAUPUN HIDUP AKAK NI BERGELUMANG DOSA , AKAK SEDAR DIKKK ...DAN INGIN KE PANGKAL JALAN

KAU PULA MCM MANA POK NIK? HIPOKRIT EK ?

SAPA SOKONG AKA ABGKAT KOTEYY CEPAT !!! BIAR AKAK ISAPKAN ... KELASS

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...