PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, February 15, 2011

ANWAR DAN KRONI HIDUP MEWAH


Anwar akhirnya mengakui memiliki syarikat yang dinamakan Anwar Ibrahim Consulting Associate yang berperanan merancang kegiatan dan aktiviti di luar negara.

Anwar membuat kenyataan tersebut setelah dicabar untuk mendedahkan sumber kewangan yang diperolehi untuk mengendalikan pejabat yang didakwa menelan kos operasi kira-kira RM 6 juta setahun dan mampu mengajikan 5 orang pekerja yang merupakan warga Pakistan dan Turki.

Sejak Anwar dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri pada 2 November 1998, Mahkamah Persekutuan menerima rayuannya terhadap sabitan kes tuduhan Liwat dan dibebaskan pada 2004 sebelum menjadi Professor pelawat di Universiti Geogetown, Amerika Syarikat.

Ura-ura kedengaran sekarang Anwar dah nak menghilangkan diri setelah satu persatu busuknya dibongkar, lebih menggusarkan beliau lagi apabila Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) akan mendedahkan kehidupan mewah yang luar biasa melibatkan 10 Ahli Dewan Udangan Negeri (ADUN) Pakatan Perosak Rakyat di Selangor.

GAPS masih mengumpulkan maklumat mengenai 10 ADUN terbabit kerana didakwa memiliki kereta mewah, rumah banglo selepas 3 tahun menjadi wakil rakyat. Tak lama lagi terdedahlah segala-galanya supaya rakyat Selangor dapat melihat sendiri kehidupan mewah wakil rakyat Pakatan Rosak di Selangor.

Mereka didakwa memilki kemewahan yang tak sepadan dengan gaji yang mereka perolehi setiap bulan, mungkin gaji seorang ADUN RM5,000 tetapi sangat luar biasa apabila mereka tinggal dirumah mewah dan memiliki 3 buah kenderaan diluar kemampuan sebagai wakil rakyat.

GAPS akan terus membuat pendedahan dan pembongkaran agar rakyat Selangor dapat menilai sendiri perangai dan sikap wakil Pakatan Rosak apabila ceramah mengata dan mngutuk orang lain tetapi pada hakikatnya merekalah yang lebih melakukan kegiatan sumbang haram.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...