PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 15, 2010

PEMBANGKANG TAK LAYAK PERINTAH NEGARA - RAJA PETRA

 Raja Petra Kamaruddin, Pengendali Portal MALAYSIAN TODAY  terus menyerang Parti Keadilan Rakyat ( PKR ) dengan mengatakan PKR tak layak nak memerintah Malaysia.  Ketika RPK menegur Parti Pembangkang, mereka amat kecoh dan mendakwa RPK disogok oleh Umno atau Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.
RPK menyerang Parti Keadilan Rakyat itu dalam laman ruangannya, No Hold Barred. Para pemimpin PKR mengecam Raja Petra dengan hebat malah melabelkannya sebagai 'kuda Trojan' serta mendakwanya telah dibeli oleh sesetengah pihak. Raja Petra menulis, dia dianggap sebagai musuh Pakatan Rakyat.

"Bagaimanapun, sekiranya saya bodek Pakatan Rakyat dan menghentam Barisan Nasional, saya akan menjadi anak sejati Malaysia, seorang patriot. "Inilah cara minda pembangkang berfungsi dan kita ingin mereka memerintah negara ini,"
soalnya.

 Dia menambah, apabila Malaysia Today membocorkan rahsia dan kertas-kertas sulit yang memudaratkan kerajaan, mereka tidak melatah. "Apabila WikiLeaks membocorkan rahsia-rahsia negatif kerajaan dan pemimpin-pemimpinnya, PKR bertepuk tangan, bersorak serta berkata, WikiLeaks ialah satu anugerah Tuhan.

"Sekarang bila keadaan sebaliknya berlaku, anda melatah dan mendakwa berlaku konspirasi dan sub judice. Berhenti menangis seperti bayi,"
ujar Raja Petra.

"Namun, sejak bila parti pembangkang menghormati peraturan ini? 
 "Semasa perbicaraan Liwat 1, kita mengkritik Tun Dr Mahathir Mohamad (bekas Perdana Menteri) kaw kaw (secara hebat) dan berkata apa-apa sahaja mengenai isu tersebut bagaimana beliau mengenakan Anwar. "Sekarang di perbicaraan Liwat 2, kita menghentam Najib dan mendakwa beliau turut mengenakan Anwar," tulisnya.
 Jadi disini TEMBELANG Anwar dah pecah, semuanya dah dibongkar oleh Senjatanya dahulu yang kini nak makan TUAN badan balik. Buat baik dibalas baik, buat Anu, inilah pembalasannya.
Terima aje lah pembalasannya Anwar...!!!

8 comments:

Anonymous said...

Aik...??? Makan tuan balik ka...?? Tapi jika ini berlaku memang la PKR akan kata RPK telah dibayar oleh UMNO/BN sbb itu mmg dah jadi trade mark dia org.... tak hairan langsung.... Moga yg benar akan terserlah kebenarannya....

Anonymous said...

Ya Allah, tunjukanlah kepada kami perkara yang benar itu adalah benar dan pandulah kami supaya mengikutinya, dan tunjukanlah kami perkara yang batil itu adalah batil supaya kami meninggalkannya....Amin!

Anonymous said...

alah..jgn layan si setan tua rpk tu.dia ni dah takut kena tangkap sbb x tahan nak duduk obersea..duet habis dah..so carik insurans la apa lg..geng..jgn terpedaya dgn iblis lahanat sekor ni.

hangkedee said...

manusia yang paling hipokrit dalam dunia jangan mudah tertipu

Anonymous said...

bukan UMNO lar... Zaid yang upah RPK biar ahli PKR join parti baru diorang lak.... ahahhaahah

whiteorange said...

AIIIKKK !!! ANJING MAKAN TAHI SENDIRI !!

DAH TAK MASYUK KE ????

KO CAKAP APALH KO NAK CAKAP, TAPI MUKA KO TETAP PENUH DENGAN TAHI !!!!

CI*** PUNYA RPK

Anonymous said...

alaaa mcm selalu lah...kalau org tu kutuk kjaan, dialah hero, kalau org yg tadinya kutuk pembangkang, ha UMNO le yg bayar. biasa lah tuuu... dah jadi biasa dah dgr perkataan tu. kalau dah tahu RPK dah abis duit, asal korang x bank in je byk2 suruh dia hentam kjaan??? apa la bolo punya olang.

السقاف said...

oh ya ka. nang paloi b

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...