PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 15, 2010

CERAMAH ISU TERKINI ANWAR DI TAPAK PASAR MELATI

 Hari ini nak komen sikit tentang Ceramah Isu terkini Ketua Pembangkang di Taman Melati. Kenapa tak dibuat di tempat yang berjauhan daripada Tapak Pasar Malam Melati...? Kerana pihak penyokong PKR la ni tak beberapa ramai, kebanyakannya dah tahu tentang Isu permasalahan PKR masa ni....Oleh itu haruslah di buat di tempat yang sibuk sebegini, Kerana dipercayai untuk meraih penyokong dan peminat daripada pelanggan-pelangan yang sedang sibuk membeli-belah di Pasar Taman Melati.
Bayangkan lah ditempat tapak pasar malam yang selalunya orang ramai berpusu-pusu untuk membeli-belah macam-macam kehendak dan keinginan untk dijadikan sajian untuk makan malam, Time tulah Pakatan Pembangkang ni nak buat pula ceramah tentang Isu terkini.
Ini adalah satu tindakan yang kurang berani dibuat oleh Pakatan Pembangkang, takut tak ramai yang datang, dibuatnya ditempat yang betul-betul sibuk.Kalau mereka ni tak buat ceramah, lagi ramai orang yang akan datang untuk membeli belah dipasar Taman Melati itu. Oleh kerana dicanang maka hilanglah separuh daripadanya kerana takut kejadian yang tak diingini berlaku.

Tetapi dalam blog Pro Pembangkang mengatakan bahawasanya memang ramai yang datang emtah berapa ribu lak nak ditoraknya. Memberi alasan kalau ramai sangat orang datang, ceramah akan diberhentikan.

Nak tipu la tu, Tapak Pasar malam memang la ramai yang datang tapi bukannya nak tengok sangat ceramah PKR ni, dapat beli apa yang dihajati kemudian beredar.

7 comments:

pacat said...

bro.. tapak untuk pasar malam hari jumaat je!.. yg berniaga tu semua peniaga segera!.. kalau buat time pasar malam mungkin kena roboh kemah tu sbb ganggu peniaga nak cari makan!!!

Anonymous said...

Tak ada Melayu lain yang layak jadi PM ke? Siapa yang hadir sanggup mendukung PM akan datang adalah kaki bontot. Tak rasa malu kah umat Islam bahawa Malaysia mempunyai PM kaki bontot. Mana nak letak air muka kepada bangsa lain, anak kita, cucu kita dan saudara mara. Fikirlah sebelum terlambat

Unknown said...

betul tu bro....tapi tapak tu memang kecik bro...
Kenapa tak wat kat Stadium ker, Kawasan Padang Sekolah ler, yang lebih lapang sikit...??
Tempat tu dekat sgt.....

Anonymous said...

Nak ulas sikit....yang hadir memang ramai..memang nak dengar ceramah...TAPI MALANGNYA mcm biasa...bukan isu terkini yg diulas sangat..isu basi gak yg dibangkitkan

Anonymous said...

Apa untungnya bermati-matian sokong orang politik, ada depa bagi makan kat kita fikirlah dgn waras, buatlah kerja berfaedah untuk menyara keluarga sendiri, sampai masa mengundi pilihlah calon yg betul, mudahkan hidup ini !

Anonymous said...

Sekarang ni kerajaan dah cukup bagus dah.. dapat kurangkan kos perbelanjaan sekolah pun dah baik dak...Anak-anak dapat buku pinjaman, biasiswa sampai kesekolah tinggi pun dah bagus dah tu....
Benda apa yang Free skrg ni kalau tak kena beli dulu...?

Omar Ja'afar said...

kesian PKR, sampai pasar malam di exploitasikan, tapi bagus juga, baru meriah sikit, peniaga tak kisah janji jualan memberangsangkan dan saya syorkan pada PKR supaya sediakan Kugiran atau penyanyi pop agar tiada yang boring mendengar ceramah yg mungkin tersasul atau kehabisan idea, at least POP group itu boleh menyelamatkan keadaan yg basi lagi hambar, atau pun sudah tak ada air lior untuk meneruskan ceramah

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...