PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, August 29, 2013

MESEJ BOIKOT FILEM TANDA PUTERA TERSEBAR. .!!!



Satu lagi tindakan puak rasis untuk mengekang sikap buruk mereka dari diketahui umum. Kenapa puak2 ni takut dengan filem Tanda Putera ni..?

Takut akan terbongkar ke semua penipuan yang diselindung kebelakangan hari ni..?

Inilah sikap buruk puak rasis yang suka perburukan orang lain tetapi hakikatnya mereka lagi rakus mengekang sejarah Malaysia dipertontonkan kepada orang ramai..!!!

Puak kanavis rasis yang tak sedar akan keuntungan telah diberikan pada mereka, Melayu yang menyokong tindakan mereka ni adalah kalangan dari Melayu bodoh dan tak sedar diri..!!!

5 comments:

Unknown said...

depa takut bro.filem ni fully book kat cinema

Anonymous said...

Baru filem dah tak dak telor.

Anonymous said...

eloklah nak boikot...ajaklah puak2 hang pi tengok cerita hantu cina!! perasaan hasad dengki tak habis2..

Anonymous said...

Melayu Malaysia memang bodoh kerana itu selalu kena bodoh2. Yang tersurat pun tak nampak apalagi yang tersirat!!!Saja mereka perasan mereka pandai macam PAS yang anggap pakatannya dengan DAP adalah strategy...apa DAP tak ada strategy ke!!! kuasa asing yang ada kepentingan kat Malaysia tak ada strategy ke!!!

Bodoh boleh diajar tapi ini dah BODOH, SOMBONG pula...hancur.

Labu8455 said...

Melayu kat Malaysia ni kebanyakan nya jadi bodoh kerana suka kiblatkan pemikiran seperti orang orang Arab.Melayu suka pandang tinggi pada bangsa Arab ni semata mata kerana kebanyakan para nabi dan rasul berasal dari kumpulan bangsa ini tanpa Melayu sedar kenapa terlalu banyak para nabi dan rasul diturunkan untuk bangsa Arab ni. Bangsa Arab ni telah tersedia maklum sebagai bangsa paling zalim, keji dan bodoh sombong sejak dari zaman para nabi sehinggalah sekarang ini. Sebab tu PAS hari ini terus dipenuhi dengan lembu lembu yang berfikiran sempit macam lembu jugaklah.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...