PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, December 24, 2010

PAKATAN RAKYAT UMPAN JANJI KOSONG

 Pakatan Rakyat cuma pandai buat janji kosong sahaja kerana dalam Manifesto PR menjanjikan pelbagai janji termasuk untuk menyediakan kemudahan kesihatan dan insurans percuma kepada rakyat. Jika dibandingkan hari ini Kerajaan BN banyak mendahului memberikan pelbagai kemudahan kesihatan dalam memastikan tahap kesihatan rakyat terpelihara.
Kerajaan BN sememangnya sudah melunaskan dan melakukan apa yang dijanjikan Pakatan Rakyat, malah perkhidmatan kesihatan yang kerajaan telah sediakan di iktiraf dan disanjung serata dunia. dalam Konvensyen PR yang ke 2 diadakan, Pakatan Rakyat menunjukkan reaksi awal akan mengubah dasar dalam Perlembagaan.
PR kata jika diberi peluang untuk memerintah selama 100 hari, PR kata boleh rombak dasar-dasar dalam Perlembagaan, Dasar-dasar kebangsaan yang dipertahankan sejak negara mencapai kemerdekaan akan runtuh sekiranya pemimpin dari PR ni mendapat kuasa. Parti Keadilan Rakyat ni menekankan kesamarataan, tidak mustahil semua bangsa akan menjadi bangsa rasmi dan semua agama akan menjadi agama rasmi negara satu hari nanti.
Hasrat menghapuskan ISA oleh Pakatan Rakyat juga amat merbahaya kerana ia akan menggalakkan penunjuk perasaan berleluasa serta akan menyemarakkan isu perkauman. Disifatkan tindakan ini akan menyebabkan Malaysia akan jadi kelam-kabut dan huru-hara dibuat oleh puak-puak Pakatan yang suka sangat nak berdemo macam "sarkas".

harap mereka ni leh kawal Emosi ler....!!! terlampau taksub sangat....

1 comment:

Unknown said...

Salam perjuangan, pautan sudah dibuat di mukapetang.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...