PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, December 25, 2010

ANWAR PEMBOHONG BERSANDIWARA

 Ketua Pembangkang, Anwar perlu menjawap dengan memberikan penjelasan yang betul-betul kukuh terhadap pembohongannya mengenai penglibatan Apco Worldwide dengan Penciptaan Gagasan 1 Malaysia. Anwar telah membuat rakyat semua ternanti-nanti atas jawapan yang bakal diberikan, Menteri di Jabatan Perdana Menteri telah memberikan jawapan yang kukuh terhadap pembohongan Anwar bahawa Gagasan 1 Malaysia tidak melibatkan Apco Worldwide.

Ini semua sekadar "gimik" politik Anwar untuk memancing undi orang Melayu, apabila semuanya dah dibelit-belitkan agar rakyat semuanya terkeliru, dan terus akan menyokong tindakan susulannya kemudian nanti.

Kerajaan telah mendedahkan surat Apco bertarikh 19 Ogos 2010 kepada Parlimen untuk memberi penjelasan tentang pembohongan yang telah dibuat oleh Ketua Pembangkang, Anwar. Dokumen itu telah dijadikan bukti utama dalam siasatan Jawatan Kuasa Hak dan Kebebasan Parlimen berhubung dakwaan Ketua Pembangkang.
 Dokumen itu menjelaskan firma itu dilantik pada Jun 2009 bagi menyediakan sokongan komunikasi kepada Kerajaan Malaysia. Ketua Eksekutif Apco, Brad Staples juga menjelaskan firma berkenaan tiada kaitan dengan " One Israel " dan tidak terbabit dalam pembentukan Konsep Gagasan 1 Malaysia. Penafian Brad Staples diperkukuhkan lagi dengan kenyataan bersumpah penasihat kanan kempen " One Israel " pada 1999, Robert M Shrum.
Diharap rakyat dapat melihat dengan jelas agenda ketua Pembangkang, Anwar. Semua ni ada kaitan dengan usaha beliau agar rakyat terpedaya dan dapat mengambil alih Kerajaan. Dakwaan Anwar adalah tidak berasas, Ini menunjukan keputusan menggantung Anwar di Dewan Rakyat adalah tepat sekali.
Anwar memang suka buat benda yang salah, dan itu memang gaya dan prinsip Pakatan Pembangkang. Anwar ni sengaja buat-buat tak faham peraturan Dewan Rakyat sedangkan Anwar ni sudah lama menjadi Ahli Parlimen. Satu lagi perangai Pakatan Pembangkang ni, apabila dah dibuktikan mereka ni bersalah, Pakatan Pembangkang ni tak mahu mengaku salah dan meminta maaf.

Ketua Pembangkang, Anwar ini cukup berbahaya kerana cuba melakukan provokasi terhadap pemikiran rakyat untuk menolak Gagasan 1 Malaysia. Tindakannya juga bertujuan menimbulkan keraguan supaya rakyat membenci kerajaan. Pemikiran Anwar ni cuma hanya " agenda " berpolitik sahaja, bukan untuk membangunkan negara.
Dalam Isu Apco ni Ketua Pembangkang, Anwar sengaja memutar belitkan isu dan mencari salah kerajaan bertujuan untuk menutup kelemahan sendiri. Ketua Pembangkang ni cuba mengalihkan perhatian rakyat terhadap kes " Liwat " yang dihadapinya. Anwar ni pandai mencari kesalahan orang lain bagi menutup kelemahan dirinya, itu sebab sanggup melakukan apa sahaja walaupun tahu perkara itu salah disisi undang-undang.

Anwar ni dah tentu tidak akan menjawap lagi tentang isu ini, sebaliknya Ketua Pembangkang ni akan terus "bersandiwara"  kerana itu kan wajah sebenar Anwar ni, dalam kerakusan untuk meraih kuasa dan sokongan rakyat.  Bersandiwara dengan isu Apco dan bersandiwara dengan kes " Liwat " nya.

4 comments:

Penditakainsingkat said...

Nuar Berahim ni mmg kaki putar belit macam jugak Kit Siang, Guan Eng, Karpal dan Nik Aziz.

Eloklah diorang tu duduk dalam Gerombolan Pakatan Pembangkang...mmg sekapal...asyik dan menipu dan temberang rakyat jer.

PRU 13 nanti kita rakyat Malaysia pakat ramai2 kuburkan pengkhianat anti nasional ini.

Bahtera Merdeka said...

PKR ni adalah parti peribadi dan keluarga Nuar Berahim.

Dalam PKR ni sudah takde pemimpin yang berwibawa. Yang masih ada hanyalah peguam2 yang menjadi kuncu DAP.

Dulu komunis bergerak bersenjata dalam hutan.
Tapi hari ini mereka dah masuk ke parlimen. Cara2 mereka samalah dgn cara2 komunis...memecahbelahkan rakyat, meniakkan kebencian dan menyemarakkan emosi anti kerajaan.

Semua kaedah mereka gunakan...tak kira langgar undang2 ke...tak ikut demokrasi ke...menyalahi ajaran agama ke...asalkan kuasa melayu-bumiputera-Islam dio negara ini dapat dihancurkan.

TQ
mohon link ke blog tuan.

Wake UP! said...

Kalau tahu diri di pihak yang benar, tidak perlu meletakkan syarat sebelum bersumpah.

Duit banyak berbondong-bondong akan membuka hati tertuduh meliwat ke Mekah.

Tapi nampaknya ke luar negara memburukkan negara lebih kerap dan bersosial dengan golongan homoseksual.

1Agenda said...

Blog tuan sudah dipautkan....Selamat Berjuang Demi KeBENARan.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...