PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, August 17, 2012

ANWAR TERLIBAT GERAKAN FREEMASON..!!!


Demi mencapai cita-cita beliau untuk mendapatkan jawatan impiannya sebagai PM, Anwar sanggup melakukan apa saja walaupun terlibat dalam perkara yang ditegah agama Islam.

Pengampu yahudi ni telah dibuktikan banyak kali bersekongkol dengan yahudi, contoh terbaik adalah kenyataan yang dibuat Anwar ketika diluar negara menyokong tindakan Israel menyerang palestin tempohari.

Manusia jenis apakah Anwar ni, luar negara cakap lain, apabila tiba dalam negara buat kenyataan nak selamatkan dirinya pula. Macam sesumpah boleh berubah ikut masa dan cuaca keadaan, pendek kata pelbagai watak boleh dibawa pelakon porno seks ni.

Selagi belum kenal Anwar secara peribadi sudah pasti akan mengatakan binatang haram ni baik dan kononnya nak berbakti pada rakyat, tetapi apabila dah mengenali sesumpah dajal ni lama sikit sudah pasti dapat tahu perangai pembawakan yang sebenarnya.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim diminta memberi penjelasan kepada rakyat Malaysia bagaimana nama beliau boleh tersenarai sebagai salah seorang ahli dan pemimpin dalam organisasi Yahudi antarabangsa, Freemason.

Ibrahim Ali menunjukkan salinan nama Anwar Ibrahim yang terdapat dalam kumpulan Freemason di Kuala Lumpur, semalam.
Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali yang terkejut dengan perkara itu berkata, berdasarkan senarai kedudukan yang disiarkan dalam laman web organisasi tersebut, Civil Service Lodge No. 148, peranan Anwar begitu aktif.

"Persoalannya bagaimana nama Anwar boleh berada di dalam kumpulan ini? Anwar perlu jawab dan jika benar beliau tidak terlibat sila tampil dengan penjelasan, bukan berdiam diri,"..!!!

BACA SETERUSNYA KLIK DISINI

2 comments:

Anonymous said...

Apa nak heran...sikap dan perangai pun dah kita tahu...lambang parti PKR pun serupa..

Anonymous said...

Tahniah lah orang PKR dan juga PAS engkau ada seorang pemimpin liberal yang boleh bercampor gaul dgn bebas dan dgn megahnya dgn gulongan Gay, Lesbians, Freemasons, Yahudi, Nasrani, gerakan menyamakan semua ugama..bagus lah kau semua dan berbanggalah..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...