PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 6, 2011

AZIZAH MENGGELABAH BILA DITANYA JAM OMEGA





Azizah seumpama "Boneka" yang memberikan jawapan, seperti telah tertulis dalam "manuskrip" apabila memberi kenyataan berkenaan jam Omega yang hilang itu.

Semuanya menggelabah takut memberikan jawapan yang akan memalukan keseluruhan parti pakatan Haram. Sehingga sanggup nak menipu diri sendiri memberikan jawapan yang tak masuk akal.

Bayangkanlah, betulkah dalam masyarakat kita ni memang perkara sebegini tidak kesah diperlakukan..??

Misal katalah, jikalau temberang pihak jantan yang memang gatal dan miang tehadap perempuan, dibongkarkan kepada isteri sijantan temberang itu, sudah pasti si isteri akan mengamuk sakan.

Bergaduh habis punah ranah rumah tangga si jantan temberang tu, kerana ditunjukkan video yang membongkarkan kegiatan sumbang sijantan miang itu kepada isterinya.

Sebaliknya Wan Azizah seperti merelakan dengan mengatakan itu bukan Anwar pula. Hebat...!! Memang Papa hebat memainkan peranannya..!!!

Ini dia video Azizah memberikan jawapan apabila diajukan soalan..

2 comments:

Anonymous said...

pikir lah sendiri !

Anonymous said...

kalau benar jam omega tu ada tunjuk saja laa ..
apa susah sangat . Ni mesti kes jam tu memang tak ada dalam tangan . Jangan jangan mission ke london tu nak dapatkan jam omega yang sama bagi nak gantikan jam yang dah tak ada . mamang kasi pusing betul la manusia anugerah tuhan ??? ( kata bini dia ) ...........

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...