PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, October 19, 2013

PORTAL MALAYSIAN INSIDER KAKI TEMBERANG...!!!



Kalau betul berita yang ditulis Malaysian Insider benar kenapa nak harus meminta maaf semula..??

Kata Portal tersebut hanya bawa cerita benar sahaja..??

Sebaliknya hari ini memohon maaf pula, ini menunjukkan memang sah dan benar bahawa Malaysian Insider hanya membawa berita palsu sahaja.

Jika kita miskin dan dari golongan tak mampu untuk menyaman Malaysian Insider ni, bermakna cerita donggeng atau rekaan dibawanya akan nampak benarlah gamaknya.

Kalau dari orang kenamaan, kena gertak sikit nak saman je dah minta maaf dan mengeluarkan artikel tersebut dari laman portalnya.

Malaysian Insider memang kaki putar belit dan hanya membawa cerita karut, donggeng dan rekaan mereka saja unuk memburukan orang lain.

Jikalau benar kenapa perlu minta maaf...?? Malaysian Insider memang kaki temberang macam penajanya juga kaki temberang...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Tau takut...kahkahkah.. Mcm anwar le jugak kan... Nape tak berani saman nalla, ummi & kwan2 yg tau rahsia dlam kain dia?..penakut kan

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...