PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 2, 2011

MARI TONTON SEJARAH ANWAR SEBAGAI SEORANG PENIPU





Video dibawah sekadar untuk mengingatkan kembali sejarah silam Anwar yang penuh dengan Konspirasi ciptaannya sendiri setelah beliau dibuang daripada Umno. Sampah ni dibuang kerana sikap kuat rasuah yang sentiasa diamalkannya sehingga sekarang dalam Pakatan PR, agar sahabat disekelilingnya terus menyokong tindakannya yang hanya betul pada diri saja.

Soalan dan pertanyaan oleh rakyat tidak diendahkan tetapi mahu suara bangkangnya diperdengarkan pula oleh rakyat. Biadap dan kurang sopan adalah ayat sebetulnya patut ditujukan kepada Anwar kerana enggan menjawap soalan yang diajukan pihak wartawan.

Cuba mengelak dari menjawap soalan yang diajukan, dan memberikan soalan pula kepada wartawan untuk dijawap. Inikah caranya ingin menjadi seorang pemimpin..?

Tidak profesional dalam tindakannya untuk mengawal kemarahan dan terus menunjukkan sikap panas barannya kepada semua orang yang melihat adegan pertengkarannya antara wartawan.

Dah tiada sifat malu, dan macam samseng pun ye juga.

Kita saksikan video Anwar Altantuya ni berlakon, cukup hebat..!!

13 comments:

Anonymous said...

umno sial

Anonymous said...

sapa yg x sial.

Anonymous said...

sebab sial dia keluar video and yang paling sial pengamput tu

Anonymous said...

Orang mcm Anwar,kalau dalam perniagaan tak sesuai jadi "BUSINESS PARTNER'.
Dalam politik ...boleh la..Sebab pandai putar belit..

Anonymous said...

Anon 2:21...
kerana umno sial inilah engkau boleh hidup mewah. Umno yang sial ni lah yang membolehkan emak bapak kamu memelihara dan menyekolahkan kamu. Kamu bersekolah di mana ye? di sekolah PASTI kepunyaan PAS ke?

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Soalan tentang video prono terkini cukup mudah, adakah pelakun lelaki yang membantai cina doll itu ds anwar? Tetapi jawapannya amat sukar dan ada 2 mazhab memberi pendapat masing-masing dan berpegang kepada hujah masing-masing untuk menegakan kebenaran. Tetapi sayangnya kebenaran hanya satu. Penyelesaian untuk merungkai kebenaran dengan sumpah muhabalah dipertikaikan. Tak mengapalah. Sekiranya pelakun itu bukan ds anwar tidak bimbangkah ds anwar akan kewujudan satu manusia yang amat mirip ds anwar itu berada di muka bumi ini. Kewujudan lelaki itu amat berbahaya kepada ds anwar kerana ianya bolih memusnahkan kerjaya politik ds anwar. Katakana semasa ds anwar sedang bermesyuarat atau tengok bola atau berceramah atau macam-macam lagi la tiba-tiba tup tup lelaki itu melakunkan watak ds anwar dan membantai indon doll ka, thai doll ka, india doll ka atau apa-apa dol la. dan alih-alih keluar satu vcd lucah yang baru pulak. Maka ds anwar dan pkr akan terus dihimpit olih isu-isu yang sama. sambungan ...

Anonymous said...

Perjuangan menegakan keadilan akan terbengkalai, banyak masa dan tenaga akan dihabiskan untuk melawan fitnah moral ini. Merugikan masa rakyat dan tenaga ds anwar sendiri sedangkan banyak usaha lain yang bolih dibuat selain dari dok melawan fitnah ini. Sayangnya sehingga kin ids anwar, amk dan lain-lain sayap dalam pkr tidak membuat sebarang usaha untuk mengesan pelanduk dua amat serupa ini. Katakanlah pakatan rakyat menang dan lelaki misteri ini masih bebas, tup tup dikesan olih israel ka amerika ka atau mana-mana musuh islam ini amat merbahaya kepada Negara. Semasa ds anwar bersidang di parlimen lelaki misteri ini membantai hindi doll kemudian diam-diam musuh itu jumpa ds anwar dan tunjukan koleksi filem prono kepada ds anwar. Bagaimanakah ds anwar nak selamatkan Negara ini. Fikirkanlah. Memandangkan kemerbahayaan yang disebabkan wujudnya lelaki misteri ini sepatutnya ds anwar akan mengarahkan semua jentera pkr dan pas untuk mengesan lelaki misteri ini. Bawalah dia kemuka pengadilan. Ala cerita macam ni banyak kita tengok kat filem Hindustan, sihero membawa penjenayah atau penyamar ke mahkamah. Kalau hero seorang bolih bawak apatah lagi dengan kekuatan jentera pkr, pas dan dap tentu manyak senang kan. Sebagai kekuatan tambahan juak-juak ds anwar pun ada dalam umno tu. Telah menjadi rahsia umum betapa eratnya hubungan ds anwar dengan sikitolol. Tetapi persoalan yang bermain dibenak saya kenapa sampai ke hari ini ds anwar tidak mengarahkan sesiapa pun untuk mengesan lelaki misteri itu. Ini amat memusykilkan. Saya amat berharap lelaki misteri ini dikesan olih ds anwar dan juak-juaknya. Oh ya kalau segala usaha dah dibuat dan tidak jumpa manusia laknat yang menjadi satu fitnah yang amat besar kepada ds anwar, maka saya cadangkanlah agar ds anwar, kak jah, nurul dan semua pencinta ds anwar mengamalkan amalan ulama dulu-dulu. Ala senang ja ds anwar, buatlah amalan sembahnyang hajat dan bacaan yasin pada setiap malam selama 40 malam dengan jumlah jemaah ialah 40 orang, minta doa agar penfitnah utama iaitu lelaki yang menyamar dan menjadi pelakun sebagai ds anwar itu dilaknat allah dan ditimpa penyakit yang tiada ubatnya di dunia ini kecuali lelaki misteri itu datang berjumpa ds dan beritahu kepada dunia bahawa dia telah dibayar olih umno dengan sejumlah XX juta. maka bolihlah ds maafkan lelaki tersebut dan berdoa supaya allah ampunkan dosanya. Sesungguhnya dosa fitnah itu lebih besar dari membunuh. Selagi ada lelaki misteri tersebut selagi itu fitnah ini berleluasa. Nurul anak ds anwar ahli parlimen tentu dia bolih minta mana-mana masjid di kawasan parlimen beliau mengamalkan apa yang saya cadangkan. Ala pilihanraya pun dah hampir selepas buat amalan tu bolih buat ceramah pulak. Bukannya payah kan ds anwar. Kat kawasan ds anwar pun bolih buat juga. Tak cukup lagi di kawasan pimpinan pas, tentu mereka seronok nak bantu ds anwar kerana geng ds anwar dalam pas pun banyak jugak. Sekali lagi saya ingatkan ds anwar, kewujudan lelaki misteri ini amat merbahaya kepada ds anwar dan Negara. Berusahalah. minta semua bloger pro kerajaan mengemukakan saranan ini kepada bloger pro pembankang saya tidak dapat kontek dia orang kerana dalam laman web dia orang banyak songeh kalau mahu hantar komen.

Anonymous said...

ANON 6.30 TAKYAH BERBASA BASI LAH............NUAR JUBUR TAK AKAN BUAT KRN DIA TAHU DIALAH PELAKUNYA....SUDAH TERANG LAGI BERSULUH KPD ORG2 YG BERILMU KRN ORG SPT ANUAR INI SANGGUP MELAKUKAN APA SHJ DEMI KUASA YG DICITA2KANNYA DAN YG DIJANJIKANNYA DGN YAHUDI YG TELAH SEKIAN LAMA MEMBERI KEMEWAHAN KPDNYA.........

Anonymous said...

Woii anon 6.30.. hang ni melalut sampai camtu skali apa ke jadahnya? Tu laa banyak tengok sinetron indonesia.. Sikit2 pelanduk dua serupa, sikit2 kospirasi la.. ptuii

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

Anonymous said...

anon 60, anda hanya baca pada ayat tapi tidak faham pada maksud. maksud saya sekiranya ds anwar tidak bersalah dan dia tidak mahu sumpah muhabalah itu tidak mengapa. sekiranya dia sememangnya orang teraniaya, maka kaedah amalan ulama dahulu sepatutnya digunakan dan mendoakan agar pelakun yang melakunkan wataknya itu dalam filem prono ditimpa musibah kerana pelakun inilah menjadi punca fitnah, doakan juga agarpelakun yang menyamar itu tampil ke hadapan dan membuat pengakuan. itu adalah berusaha secara islam dan penghambaan kepada allah. tetapi kaedah ini adalah amat merbahaya sekiranya ds anwar adalah pelakun itu. saya tidak mahu tuduh ds anwar adalah pelakun itu, saya tegaskan sekali lagi kaedah bacaan yasin 40 ini amat merbahaya sekiranya anda adalah orang yang bersalah, saya harap anda faham. kaedah lainya ialah, ds anwar mempunyai kekuatan tersendiri dan kumpulan penyokong setia yang tersendiri, sepatutnya gunakanlah kekuatan tersebut untuk berusaha mencari lelaki misteri ini, tetapi kenapa ds anwar seakan tidak mahu gunakan semua kaedah untuk menyelamatkan maruahnya yang difitnah itu. sekadar membuat penafian dan onar di masjid semasa musuhnya mahu bermuhabalah menambahkan lagi imej buruk ds anwar dan penyokongnya.

KL BOYZ said...

Tulis panjang-panjang, SPIN habis2 nampak. Ringkaskan bagi mudah difahami.

Suroh Anwar tunjukkan jam tak mahu, bersumpah tak mahu tapi melarang orang lain bersumpah, suroh serahkan DNA takut..??

Ku berdoa kepada Allah, jika benar Anwar sipelaku aksi tersebut, ku pinta ditunjukkan kejadian yang dasyat akan menimpa keluarganya dan Anwar akan menerima azab yang lebih dasyat lagi sebelum meninggalkan dunia ini.

Biarlah perkara tersebut menjadi sejarah pengajaran dan teladan keanak cucu kepada sekelian rakyat Malaysia ini.

Anonymous said...

hahahahaha...kalau da giler sex tu, sampai mampos la dia giler sex...depan belakang same jer...kahkahkahkahkah...HIDUP ANU KERAS!!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...